Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn När är en lämplig ålder att börja använda den? Det finns väl såna där "babyinlägg" till den? Min pappa ska köpa en i julklapp----
Svar
11
· Visningar
2 302
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hur mår ni? Har ni klarat er från foglossningar, illamående och annat elände? Hur långt gångna är ni? Har ni ändrat er nåt sedan ni...
Svar
12
· Visningar
1 142
Senast: pernilla_s
·
Övr. Barn Min yngsta dotter går i 4:an här, hon fyllde 9 i augusti. Hennes sadistiska musiklärare tyckte att hon och hennes klasskamrater var redo...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 462
Senast: Sharpless
·
T
Övr. Barn Nån mer än jag som totalt gått i klinch med sin mamma efter att ni fått barn? Vi kan knappt prata fem minuter utan att vi blir osams...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 341
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Sagt och gjort! jag är så förbannat trött på mina päron som inte kan vara snälla och acceptera min pojkvän! De har gått så långt att...
Svar
5
· Visningar
1 666
Senast: Mirre
·
T
Övr. Barn Var på BVC idag och pratade om ammning. Vissa kvällar/dagar ammar hon nonstop och sover 30 minuter här, 45 minter där, 10 minuter här...
2
Svar
32
· Visningar
4 911
Senast: Madick
·
Övr. Barn Inte kan man planera allt här i livet, men vi skulle gärna vilja planera ett syskon! Vår förstföding var ju totalt, chockartat och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 721
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Har idag exakt en månad kvar till BF. Men har inte köpt amningsbehå än. Hur vet man vilken storlek man ska köpa, jag menar hur mycket...
Svar
16
· Visningar
1 298
  • Låst
Övr. Barn Vill höra vad utomstående tycker om detta. Då det är mycket svårare att veta vad man ska göra när man är mitt i det. Min syster har en...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 961
Senast: ullo
·
Övr. Barn Ja, kort och gott: vad har ni köpt för vagn/vagnar till era bebbar? När inhandlades före/under/efter graviditeten? Nöjd? :)
2
Svar
32
· Visningar
3 537
Senast: Chivita
·
L
Svar
6
· Visningar
990
Senast: sweet_extraa
·
Övr. Barn Vi måste snart skicka in pappren om Jonas till Skatte**** (vad det nu heter:confused: ) & vi kan inte komma på något mer bra/fint...
Svar
14
· Visningar
1 221
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Usch vad jag känner mig svullen! Fick nästan en chock igår när jag vägde mig. + 3kg på 7 dagar! Känns som om fingrar och tår är...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Clintan
·
S
Övr. Barn vet inte vars jag ska lägga denna tråd men... Jag och min kusin brukar vara ute och rida med hennes hästar. Då rider man förbi min...
Svar
6
· Visningar
1 318
Senast: Rina
·
Övr. Barn Hur länge ammade ni? Några problem med det?
2
Svar
24
· Visningar
2 073
Senast: Gandalf
·
D
Övr. Barn Jahaopp, nu har ALex varit riktigt sjuk för första gången. I lördags vid lunch hade han en liten röd fläck på rumpen, vilket vi...
Svar
2
· Visningar
906
Senast: dorisdoris
·
Övr. Barn Den 13 december 03:20 kom min lilla dotter till världen. (3610 g och 51 cm) Men ingen blev som jag trott, efter nästan 24 timmar med...
2
Svar
30
· Visningar
2 116
Senast: Gandalf
·
P
Övr. Barn Behöver hjälp med vad för slags semester man kan ha med sin 1,5åring.. Just så att barnet faktiskt har kul på semestern!! Har ni tips??
Svar
16
· Visningar
9 752
Senast: kisse
·
Övr. Barn troligtvis. Och ändå går jag och gnäller och stånkar och stönar och tycker det är skitjobbigt. Egentligen är det ju ett helt fantastiskt...
Svar
1
· Visningar
649
Senast: Pallas
·
Övr. Barn om min äldsta son Eric! Han är en riktig liten kämpe och vill så gärna hjälpa till med allt. Just nu bär han en massa ved jag fick hem i...
Svar
5
· Visningar
872
Senast: IrpaSnirpa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp