Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Idag blev jag så grymt besviken på mina arbetskamrater. För det första kommer man in på morgonen och möts av en butik där det är minst...
Svar
4
· Visningar
1 242
Övr. Barn När är en lämplig ålder att börja använda den? Det finns väl såna där "babyinlägg" till den? Min pappa ska köpa en i julklapp----
Svar
11
· Visningar
2 310
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hur mår ni? Har ni klarat er från foglossningar, illamående och annat elände? Hur långt gångna är ni? Har ni ändrat er nåt sedan ni...
Svar
12
· Visningar
1 149
Senast: pernilla_s
·
Övr. Barn Min yngsta dotter går i 4:an här, hon fyllde 9 i augusti. Hennes sadistiska musiklärare tyckte att hon och hennes klasskamrater var redo...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 482
Senast: Sharpless
·
T
Övr. Barn Nån mer än jag som totalt gått i klinch med sin mamma efter att ni fått barn? Vi kan knappt prata fem minuter utan att vi blir osams...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 360
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Sagt och gjort! jag är så förbannat trött på mina päron som inte kan vara snälla och acceptera min pojkvän! De har gått så långt att...
Svar
5
· Visningar
1 670
Senast: Mirre
·
T
Övr. Barn Var på BVC idag och pratade om ammning. Vissa kvällar/dagar ammar hon nonstop och sover 30 minuter här, 45 minter där, 10 minuter här...
2
Svar
32
· Visningar
4 917
Senast: Madick
·
Övr. Barn Inte kan man planera allt här i livet, men vi skulle gärna vilja planera ett syskon! Vår förstföding var ju totalt, chockartat och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 728
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Har idag exakt en månad kvar till BF. Men har inte köpt amningsbehå än. Hur vet man vilken storlek man ska köpa, jag menar hur mycket...
Svar
16
· Visningar
1 304
  • Låst
Övr. Barn Vill höra vad utomstående tycker om detta. Då det är mycket svårare att veta vad man ska göra när man är mitt i det. Min syster har en...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
13 994
Senast: ullo
·
Övr. Barn Ja, kort och gott: vad har ni köpt för vagn/vagnar till era bebbar? När inhandlades före/under/efter graviditeten? Nöjd? :)
2
Svar
32
· Visningar
3 550
Senast: Chivita
·
L
Svar
6
· Visningar
992
Senast: sweet_extraa
·
Övr. Barn Vi måste snart skicka in pappren om Jonas till Skatte**** (vad det nu heter:confused: ) & vi kan inte komma på något mer bra/fint...
Svar
14
· Visningar
1 229
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Usch vad jag känner mig svullen! Fick nästan en chock igår när jag vägde mig. + 3kg på 7 dagar! Känns som om fingrar och tår är...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: Clintan
·
S
Övr. Barn vet inte vars jag ska lägga denna tråd men... Jag och min kusin brukar vara ute och rida med hennes hästar. Då rider man förbi min...
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: Rina
·
Övr. Barn Hur länge ammade ni? Några problem med det?
2
Svar
24
· Visningar
2 083
Senast: Gandalf
·
D
Övr. Barn Jahaopp, nu har ALex varit riktigt sjuk för första gången. I lördags vid lunch hade han en liten röd fläck på rumpen, vilket vi...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: dorisdoris
·
Övr. Barn Den 13 december 03:20 kom min lilla dotter till världen. (3610 g och 51 cm) Men ingen blev som jag trott, efter nästan 24 timmar med...
2
Svar
30
· Visningar
2 125
Senast: Gandalf
·
P
Övr. Barn Behöver hjälp med vad för slags semester man kan ha med sin 1,5åring.. Just så att barnet faktiskt har kul på semestern!! Har ni tips??
Svar
16
· Visningar
9 774
Senast: kisse
·
Övr. Barn troligtvis. Och ändå går jag och gnäller och stånkar och stönar och tycker det är skitjobbigt. Egentligen är det ju ett helt fantastiskt...
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Pallas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama