Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Sambons kompis barn har båda vattkoppor nu. De ringde och frågade om vi ville komma dit med Filip, 13 månader. På ett sätt vore det ju...
Svar
15
· Visningar
5 115
Senast: Bubbla
·
Övr. Barn Vi funderar lite på ett till barn-vi har rätt stora barn nu-då vi fick barn tidigt-vad har ni för erfarenhet av sladdbarn då de äldsta...
2
Svar
25
· Visningar
3 627
Senast: egocentrisk
·
Övr. Barn Apropå tråden om manligt och kvinnligt så undrar jag hur ni skulle göra i följande situation: Min man har två syskonbarn, Martin (2...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 459
Senast: Mabuse
·
Övr. Barn Ni som har era barn sovandes ute i vagn om dagarna, vid vilken nedre temperaturgräns låter ni barnen sova inne?
Svar
4
· Visningar
1 084
Senast: vickis-pajala
·
Övr. Barn Kostar den? Hur mycket då? Är det "värt" att sätta i en om man planerar att ta ut den efter 1 år? Jag skulle kunna bli gravid nu på...
Svar
19
· Visningar
1 598
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn På sina barn. Förstår att man som föräldrar är stolt och vill visa upp sina barn. Men hur vågar ni lägga ut bilder med tanke på alla...
Svar
16
· Visningar
1 396
Senast: Petruska
·
Övr. Barn En pappa till ett barn med Downs syndrom skulle skriva en debattartikel om fostervattensprov, nupptest och vilka handikapp som ska leda...
2
Svar
23
· Visningar
2 806
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Ja, ni som har bebisar, sitter ni mest hemma eller är ni iväg & hälsar på folk och hittar på saker? Är lite nyfiken hur andra lever...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 651
Senast: cafu
·
A
Övr. Barn Min son Wiggo :love:snart åtta månader började i fyra månaders åldern att suga på tummen alldeles av sig själv. Han älskar sin tumme...
2
Svar
30
· Visningar
1 971
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Hej alla kloka buke-föräldrar! Jag har en liten fråga... Hur länge måste man ha jobbat för att få föräldrapenningen baserad på sin...
2
Svar
35
· Visningar
4 219
I
Övr. Barn Hej!! Jag har fick för en dryg vecka en liten flicka som heter Ida, hon kom i V.36 + 5, så hon kommer några veckor förtidigt vägde...
2
Svar
25
· Visningar
6 884
Senast: Trygg
·
Övr. Barn måste du använda mycket dasspapper. Jag behöver rullarna att slå in era julklappar i, sade min 9 åriga dotter till mig i morse :rofl...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Här kan vi väl samla alla tomtebilder på våra små, snart lär det väl fotas massa :) Själv har jag två gånger försökt, men det...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 867
Senast: nevin
·
Övr. Barn Alltså, jag har ett stort problem med mina titts! Innan jag blev gravid hade jag en liten nätt B-kupa. Sen blev jag gravid och har nu...
Svar
14
· Visningar
1 501
Senast: domino
·
D
Övr. Barn Hur ställer man sig till detta?:confused: Hur hjälper jag min kompis?:confused::eek: Situation: Hennes bror har en dotter, som...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 691
E
Övr. Barn Min 10åriga dotter har blivit för lång för sin B-ponny och måste gå över till C. Men hur ska jag förklara ? Det gör inte saken bättre...
2
Svar
31
· Visningar
3 312
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Nu är jag så fruktansvärt trött på mina mammabyxor, vars linning inte vill sitta där jag vill ha den (mudden korvar sig HELA TIDEN och...
2
Svar
30
· Visningar
2 691
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Saga är ju vårt hjärta såklart. Men hon har dessutom ett hjärta som märke. Kolla på märket nere på armen (högra hörnet). Det hade hon...
Svar
3
· Visningar
932
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hade en vän och hennes bebis på besök igår. Hon berättade att hennes arbetsgivare redan hunnit ringa henne för att planera när hon ska...
2
Svar
25
· Visningar
2 240
Senast: Sunshine
·
  • Låst
Övr. Barn Min systers underbara killar..visst är de söta?:love: Rasmus Måns :)
Svar
4
· Visningar
977
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp