Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ojoj, vilket humör vår lilla 1,5 åring har fått! Blir hon missnöjd så är det ingen som kan missa det. Hon skriker, kastar saker och...
Svar
5
· Visningar
854
F
Övr. Barn Börjar bli smått nervös! 6 dagar kvar till BF!!! :crazy: På ett sätt verkligen längtar jag ihjäl mig, men är samtidigt livrädd! Hur det...
Svar
12
· Visningar
1 709
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Våra barn går heltid på förskolan och min man jobbar hemifrån. Fram tills nu har jag jobbat heltid utanför hemmet. Nu är jag arbetslös...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 096
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn jag har ett bustroll:eek::love: Hon e så himla busig ..vad göra ....Det verkar som att fy inte hjälper längre....:cry: förslag...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Coop
·
T
Övr. Barn Hej skriver under anonymt nick ..jag vill inte att vissa ska veta vad jag går igenom ! om jag nu går igenom nått ?! Det är så att...
Svar
9
· Visningar
1 363
Senast: tummelisa09
·
S
Övr. Barn Väljer att skriva under att annonymt nick då det är en rätt känslig fråga... Det är så att misstänker att jag kanske är steril...
2
Svar
27
· Visningar
18 230
Övr. Barn En kompis (utan barn) träffade för några år sedan en kille med ett barn på "varannanvecka basis". De har en fördelning i sin relation...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 159
Senast: TinyWiny
·
M
Övr. Barn Jag har upplevt att när jag har ägglossning så har jag väldigt ont i äggstockarna, är det så att jag kan ha en cysta eller något där...
Svar
2
· Visningar
838
Övr. Barn Eller är det bara jag som tycker att jag gör det?:confused:
2
Svar
21
· Visningar
20 411
Senast: doglover
·
Övr. Barn På alla som säger att vi måste skaffa ett barn för att * det är synd om ensam barn *ensam barn blir bortskämda :devil::devil...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 102
T
Övr. Barn Vad hade ni tyckt....om er svärmor tryckt upp kort på ERAT barn och skickat ut som julkort till hela släkten utan att fråga er först?!?
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 277
Senast: Björk
·
Övr. Barn Li är 7 veckor på lördag, och jag kan väl inte säga att hon kryper men hon krälar fram ganska friskt. Igår la jag henne på filt på...
2
Svar
21
· Visningar
3 509
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Nu behöver jag lite snabb assistans här och hoppas som så ofta på buke... Min syster är gravid och har lite komplikationer (högt...
Svar
5
· Visningar
1 496
Senast: schelin_j
·
L
Övr. Barn Nu har jag gjort sambons julklapp klar. Han får två tröjor med egen gjort tryck på. Dels denna: Och sedan en som det står Stolt...
Svar
15
· Visningar
1 532
Senast: Timsetim
·
K
Övr. Barn Jag vet att det är jättesvårt att gissa sig till skostorlek utan att ens ha längden på ett barn, men på ett ungefär, kan ni hjälpa mig...
Svar
13
· Visningar
1 356
Senast: Ela
·
Övr. Barn Jag har två barn. En dotter som jag har deladvårdnad om och en son vars pappa jag lever med idag. Ska börja jobba igen i feb och som...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: tgd
·
Övr. Barn Är det ok? här i min komun har en matvarubutik beslutat att inga elever från skolan öht är välkommna i butiken på dagtid. Anledningen...
2
Svar
28
· Visningar
2 261
Senast: ameo
·
Övr. Barn säger min mamma i telefon. "Helvete heller" tänker jag, när jag ringer henne och ber om lite avlastning med terroristen i morgon...
2
Svar
21
· Visningar
2 026
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Idag blev jag så grymt besviken på mina arbetskamrater. För det första kommer man in på morgonen och möts av en butik där det är minst...
Svar
4
· Visningar
1 236
Övr. Barn När är en lämplig ålder att börja använda den? Det finns väl såna där "babyinlägg" till den? Min pappa ska köpa en i julklapp----
Svar
11
· Visningar
2 302
Senast: doglover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp