Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn men jag blev att fundera ändå. OM bebisen i magen skulle dö, kan man ändå känna rörelser? Inga sparkar och sånt, det förstår jag...
Svar
13
· Visningar
5 959
Senast: diamonia
·
Övr. Barn som behövs för att göra mig glad. Kan vara hur trött, grinig, arg som helst, men får man bara ett litet leende el. lite jollrande...
Svar
4
· Visningar
696
Senast: squirlett
·
M
Övr. Barn skulle vara kul att veta hur många här som har barn som e födda i jan 07 och hur dom utvecklas,gärna bilder.jag ska försöka fixa bilder...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Så va vi där igen..lost i djungeln^^ nu när barnvagns problemet toligen är ur världen:angel: så kommer vi genast in på nästa grej.. ett...
2
Svar
31
· Visningar
3 602
Senast: Mustasukka
·
M
Övr. Barn när klarar barnets njurar av salt? en normal mängd? e det efter 1år eller har jag helt fel?
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Mustasukka
·
Q
Övr. Barn När jag tittade i tråden med bilder på före och efter magar börjar jag undra: Hur har ni tränat bort era överblivna kilon efter...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Har huvudvärk varje dag flera gånger dagligen. Är gravid, men är rädd för värktabletter att ta för mycket. Jag är inte illamående utan...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 476
Senast: Sara-Ida
·
Övr. Barn Visst går väl det att göra med en medicin eller har jag drömt? Om Ja, vad heter den?
Svar
9
· Visningar
6 409
Senast: No1
·
M
Övr. Barn Är i v 23, väntar mitt tredje barn. sista veckorna har jag börjat känna mig så rädd hela tiden, rädd för att rida, (rider bara...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Har läst allt jag kunde googla fram men hittade inget svar, kan man testa om man har rs-virus? Jag och sonen och nu också dottern har...
Svar
6
· Visningar
2 019
Senast: Buslisa
·
  • Låst
Övr. Barn Jag var på min första skolavslutning i veckan när Vidar gick ut höstterminen i nollan. Fackeltåg, gulliga barn som tränat på alla...
10 11 12
Svar
239
· Visningar
13 232
Senast: ullo
·
T
Övr. Barn hej jag undrar om ni skulle vilja dela med er av era erfarenheter av vaginal förlossning och planerat kejsarsnitt. Hur mådde ni...
2
Svar
21
· Visningar
2 217
Senast: mimmipigg
·
Övr. Barn Har inte vågat köpa någon ifall det skulle komma som present eller julklapp men så blev det inte. Så nu ska jag försöka hitta en bra...
2
Svar
23
· Visningar
2 891
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Med en knappt 4 månaders bebis, 3 hästar i eget stall och en sambo som kommer hem 18:30-19:00 varje dag har jag svårt att få "hästlivet"...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 558
Senast: åke
·
Övr. Barn och när började ni känna att ni kanske fick dra ner på/ undvika att göra vissa saker? Börjar känna nu i v 28 att det inte funkar så...
Svar
13
· Visningar
1 059
Senast: Ryver
·
E
Övr. Barn Jag mår illa mest hela tiden, är så yr att hela vägen svajar när jag går, får enorma blodsockerfall... Kan det vara hormonerna som...
2
Svar
21
· Visningar
2 347
Senast: emjo
·
Övr. Barn Jag brukar inte skriva så mycket om mig själv, men nu måste jag få lite stöd. Barnen åkte just till sin pappa och ska vara borta 5...
Svar
10
· Visningar
1 165
Senast: KisseNova
·
Övr. Barn Min ena dotter som är drygt 1 1/2 år går fortfarande väldigt snett med fötterna .Värst är höger foten . När vi är ute och leker ramlar...
Svar
3
· Visningar
4 586
Senast: zilla
·
V
Övr. Barn Jag vet att det fanns en tråd om detta förut men jag kom inte riktigt ihåg vad man kom fram till. Hursomhelst, när räknas man som...
Svar
7
· Visningar
7 359
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Kan ni mycket om detta? Har en kompis som imorgon går in i vecka 23. Tidigare denna vecka vaknade hon av att hon blödde på natten, in...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 945
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar