Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Satt och läste i "mamma pappa barn" av Lisa Adler i dag, ruskigt bra bok. Stod där massor om vad som händer efteråt. Tydligen skulle...
2
Svar
34
· Visningar
5 648
Senast: chrysler
·
Övr. Barn På axeln och nacken. Ingen fara att göra om man är gravid va? Legat konstigt och är skitstel:crazy:
Svar
2
· Visningar
3 615
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Måste bara få ömka mig lite :o Här sitter man i vecka 40. Tung och trött, med vatten i fötterna och foglossningar (som tack och lov...
Svar
12
· Visningar
12 680
Senast: Emro
·
M
Övr. Barn [/B] brio happy barnvagn...:) jag har just kopt en sadan... ar det nagon annan som har en sadan som har nagra erfarenheter att dela...
Svar
1
· Visningar
993
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Filip (13 mån) har kräkts från igår runt kl 21 tills 05 i morse. Han är både trött, grinig och säkerligen både hungrig och törstig nu...
Svar
10
· Visningar
2 649
Senast: Atoxa
·
  • Låst
Övr. Barn Har för mig Bananen skrev en tråd om alla som födt barn och vad det blev...Jag har letat, hittar den inte. Är den borta ?
Svar
1
· Visningar
749
Övr. Barn Kräks var femte, tionde minut. Gaaah.. trodde jag skulle klara mig när Filip var helt symptomfri igår. Har just ringt hem sambon från...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Enya
·
Övr. Barn Skulle man nästan kunna tro iallafall :D kolla in katt-mobilen (inte mig :rofl:)
2
Svar
23
· Visningar
1 976
Senast: Cita
·
F
Övr. Barn Jag har väl dåliga stamina eller nåt, men det är bara så jobbigt att ha småbarn. Nu har jag bara ett, men sambon gnäller så förbålt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 835
Senast: Britta68
·
M
Övr. Barn e det bara jag som tycker att detta e fel?... att ge en 13månadersläsk regelbundet,den f¨år oxå godis regelbundet. dom blev helt...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 327
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Min kompis och hennes 2 åring har RS viruset fick jag höra i går. Grejen är denna att: i dag ska dom förbi GBG och då ska jag få en stor...
Svar
10
· Visningar
1 062
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Hej! Hade ni några konstiga/ovanliga "symptom" (låter som om graviditet vore en sjukdom) tidigt i er graviditet? Jag försöker bli med...
2
Svar
25
· Visningar
38 558
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Vilken är bra? Vill ha en som klarar ganska mycket vikt med tanke på att min son redan väger 8.5 kg och är bara 3 månader..........
2 3
Svar
47
· Visningar
5 579
Senast: Carolus
·
Övr. Barn med nästäpp(t?)a. Stackars liten som har näsan full av snor & knappt kan andas:cry: Har köpt koksalt (det tog slut i går) och...
Svar
7
· Visningar
5 360
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Jag är gravid i 7 v, har mått dåligt ett tag nu. Jag ringde o pratade med BM o hon sa att jag skulle prova Postafen, åksjukepiller. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 531
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Räknar med att få göra det ganska mycket eftersom vi har allt i golvnivå. Har en massa kablar pga dator,hemmabio,stereo,tvspel osv----...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Freddie
·
V
Övr. Barn Som många säkert redan vet så har jag haft ett riktigt hel*ete med foglossningar ända sedan v 15, och inte kunnat rida min underbara...
Svar
14
· Visningar
993
Senast: IrpaSnirpa
·
B
Övr. Barn Hej! Skrivit tidigare om min dotter som mår dåligt. Då frågade jag hur ni tyckte jag skulle göra med idrotten, pga att hon skär sig. Det...
2
Svar
23
· Visningar
2 754
Senast: Litenvit
·
C
Övr. Barn Barn är känsliga individer. Vi vuxna är mer än om igen och gång på gång så vidriga i våra handlingar att vi borde sätta oss i skamvrån...
Svar
15
· Visningar
1 663
Senast: Carolus
·
Övr. Barn Min dotter, tre och ett halvt bråkar om ALLT, HELA tiden. Jämt. Om tandborstning: Jag ger henne typ fem chanser att gå med på...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 873
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?

Omröstningar

Tillbaka
Upp