Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Övr. Barn hur barn blir till??? Min 6 åring är där nu och vill veta, och jag tycker han är för liten:o Eller?
2
Svar
24
· Visningar
1 955
Senast: prallan
·
Övr. Barn Ni som har barn som är tonåringar, hur gamla var de när de fick bankkort?
2
Svar
20
· Visningar
2 211
C
Övr. Barn Eftersom första dagen på nya arbetat som förskolelärare närmar sig så är jag väldigt nyfiken på era erfarenheter om just förskolan...
2
Svar
23
· Visningar
4 879
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Hur tvättar ni det? Tvättmaskin, vilket program/grad?:confused: Är lite rädd att pälsen ska lossna........... Kunde få loss en tuss...
Svar
6
· Visningar
3 391
Senast: emindy
·
Övr. Barn Nu börjar det bli så himla många bebisar här att det är svårt att hålla isär vem som fått vad, när och hur och allt vad det är ;)...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 012
V
Övr. Barn Bakgrund: Gravid, v.5 konstaterad grav, UL visar allt normalt, allt ok, allt framskrider ok. Tveksamt om vi vill behålla men...
Svar
9
· Visningar
1 460
Senast: diamonia
·
Övr. Barn Hur ställa TILL FÖRKYLNING och feber?? Rubriken blev helfel, jag har bara en hand, Saga har lagt beslag på den andra.. Saga är...
Svar
6
· Visningar
932
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn I vilken vecka började ni använda mammakläder? När behövde ni byta era vanliga byxor till mammabyxor? Köpte ni mycket mammakläder?
2
Svar
23
· Visningar
2 736
Senast: Chlo
·
Q
Övr. Barn Jag skriver under ett nytt användarnamn då jag vill vara anonym pga att det finns människor på forumet som annars vet vem jag är. Hur...
Svar
17
· Visningar
8 299
Senast: doglover
·
I
  • Låst
Övr. Barn Vad tycker ni om det? Jag och sambon vill att våra barn ska ha namn som inte är alltför vanliga men de får helst inte vara helt udda...
23 24 25
Svar
492
· Visningar
60 210
Senast: tifo
·
N
Övr. Barn mitt barn bor i familjehem nu ska vi e.v.t få ha han oftare och jag ha tänkt köpa kläder till vår grabb men efter som det är mitt första...
Svar
2
· Visningar
1 238
Senast: bananabambi
·
H
Övr. Barn Hur lång tid tog det för er från det att ni slutat med mini-/p-piller tills det att ni blev gravida?
Svar
14
· Visningar
1 399
Senast: jea78
·
Övr. Barn Sitter just nu med Viggo (6 veckor) i min Easy Hug bärsjal. Just nu verkar han ganska nöjd, men när jag tidigare provat den har den...
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Björk
·
Övr. Barn Ni som är gravida, hur gör ni med tex nyårsskumpan eller drickat till maten? Helt alkoholfritt eller någon dl?:confused: Har hört att...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 332
Senast: boccia
·
T
Övr. Barn Vad har ni för erfarenheter!? Vi har bokat en resa till Teneriffa i april. Vi har goda vänner som bor där och har bokat ett bra...
2
Svar
27
· Visningar
2 010
Senast: twinstar
·
Övr. Barn Jag har en femårig son som jag och hans pappa har gemensam vårdnad om (han bor varannan vecka). Vi separerade för ca ett år sedan. Nu...
Svar
3
· Visningar
3 432
Senast: Mustasukka
·
M
Övr. Barn kan nagon vanlig sjal hjalpa mig och reda ut vad det ar som galler egentligen...ar det farlig att rida nar man ar gravid? jag har sokt...
2
Svar
37
· Visningar
2 679
Senast: Kashrim
·
Övr. Barn Jag har en Top Com och den fungerar DÅ och DÅ...! Det är när man har den med batterier som det inte funkar. Det kan vara nya fullladdade...
Svar
9
· Visningar
2 124
Senast: diamonia
·
Övr. Barn men jag blev att fundera ändå. OM bebisen i magen skulle dö, kan man ändå känna rörelser? Inga sparkar och sånt, det förstår jag...
Svar
13
· Visningar
5 940
Senast: diamonia
·
Övr. Barn som behövs för att göra mig glad. Kan vara hur trött, grinig, arg som helst, men får man bara ett litet leende el. lite jollrande...
Svar
4
· Visningar
690
Senast: squirlett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp