Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Ungefärligt antal vid t.ex 75% arbete, någon som vet? Sitter med ansökningsblanketter till dagis, och ska ange hur många timmar i...
Svar
2
· Visningar
910
Senast: Crianza
·
Övr. Barn Har verkligen kört fast. Ingen fantasi alls. Hur och vad äter era småttingar? Vår son är 15 månader och äter bra för det mesta. Han...
Svar
2
· Visningar
623
Senast: Chivita
·
Övr. Barn Dottern 1 år o 8 mån började idag på ett nytt dagis som vi blivit tilldelade av kommunen och jag tyckte att det kändes som en katastrof...
2
Svar
20
· Visningar
2 031
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn hur gamla har era barn varit när de började få vecko peng och hur mycket har de fått? funderar på att börja men vet inte riktigt vad...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: mylisen
·
Övr. Barn Går det att köpa någonstans ? Dottern skulle behöva det. Hon är liksom mig väldigt smal & byxor som har "inbyggt skärp" går bra...
Svar
4
· Visningar
2 325
M
Övr. Barn vid vilken ålder e det lämplig att sluta med välling ? vad ger man istället för det?
2
Svar
26
· Visningar
2 429
Senast: ameo
·
Övr. Barn Som rubriken lyder..äter era babys på natten och hur mkt/ofta? Vår tjej har på sista tiden börjat vilja äta mer än innan på...
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: squirlett
·
G
Övr. Barn Har en dotter på 2½ och en son på 3½. Båda dricker välling 3-4 ggr per dag. De äter inte så mycket mat utan vill hellre ha välling i tid...
2
Svar
22
· Visningar
3 277
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Hur gamla är era barn? Vad gäller i affärer? Vid middagen? När ni har främmande? Eller när ni själva är på besök?
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Ja, vad har ni för smeknamn på era barn? Och vad hade/har ni själva för smeknamn? Min systers barn: Angélíne: Nine Leonard: Leo...
Svar
18
· Visningar
1 458
Senast: domino
·
Övr. Barn Jag och min sambo ska snart på dop, så jag behöver tips på vad man kan köpa. Det är min sambos brorsbarn som ska döpas.
Svar
4
· Visningar
1 095
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn Jag är studerande men kommer inte att bli klar med studierna innan jag får barnet. Hur har ni gjort som fått barn mitt i studierna? Hur...
2
Svar
30
· Visningar
2 027
Senast: Rina
·
P
Övr. Barn Jag var bara tvungen att starta en tråd om hur glad jag är över att vi ska ha barn i april :banana::banana::banana: Visst att jag mådde...
Svar
19
· Visningar
1 040
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Barn Jag ahr låtit vaccinera min 14-åriga dotter med Gardasil. Skyddar mot Kondolym och flera virus som kan orsaka Livmoderhalscancer. Någon...
Svar
19
· Visningar
2 013
Övr. Barn Så har man då varit på den där efterbesiktningen hos BM & allt verkade vara helt ok (inga 2:or:D) MEN, Fick cerazette för att vi ska...
Svar
5
· Visningar
2 666
A
Övr. Barn Hej! Efter att ha använt sjal (först trikå, sedan vävd) under gossens första halvår, har vi inte använt något under andra halvåret. Nu...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Eller drar i alla fall ner på öppettiderna. Vårt hem har verkligen liknat en fritidsgård nu under jullovet. Det är jättekul att...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: smirk
·
Övr. Barn Skaffade mig ett digitalt ä.l. test så jag skulle veta exakt när det var dags denna månad...:devil:! Vad händer...? Jo, kvällen innan...
Svar
4
· Visningar
724
Övr. Barn Har ni sett dem? Jättesöta, supermjuka nallar med magneter i händer (nåja ramar) och ögon (leker tittut hehe, kan även hålla ihop...
Svar
19
· Visningar
1 057
Senast: Mirre
·
C
Övr. Barn Att bada/simma med barn Någon som går/ska gå på babysim? Hur går det till, vad gör man mer konkret? Det verkar jättekul i alla fall, vi...
Svar
5
· Visningar
1 766
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp