Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Övr. Barn Var aktiv på detta forum när jag hade mina hästar för några år sedan, sen blev det en lång paus. Men jag har kollat in ibland och nu...
Svar
7
· Visningar
823
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Sitt egna eller någon annans? Jag, personligen kan inte beskriva i ord hur mkt jag älskar min son. Men visst brukar det vara så...
Svar
17
· Visningar
2 874
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Grrrr vad jag är less på att spreja i snoken nu! Jag har redan gjort det i tre veckor tre gånger om dagen, börjar hata min mobil när det...
Svar
10
· Visningar
1 141
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn Ikväll höll jag på att skratta ihjäl mig. Jag hittade sambon sittandes i skräddarställning mitt på köksbordet ätandes en kvällsmacka och...
2
Svar
24
· Visningar
2 226
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn Sade upp mig för ett halvår sen från mitt jobba som förskollärare på en montessoriförskola mest pga att jag jobbade för mycket och inte...
Svar
7
· Visningar
845
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Vi har ju som bekant din fina möjligheten i det här landet att välja skola till våra barn. Det är ju bra. Vi flyttade när våra barn...
Svar
8
· Visningar
946
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Hade med ettan en lång och utdragen förlossning som jag då upplevde väldigt positiv. Väntar nu nummer två och det är drygt 2,5 månad...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: ancan
·
Övr. Barn Nu är jag ganska långt fram i funderingarna, men kan inte låta bli. Vi tänkte ju försöka få till en bebis till framåt våren och...
2
Svar
31
· Visningar
2 182
Senast: Lupin
·
Övr. Barn ..tänker jag göra nu. Vad hade ni med er till förlossningen? Vad utav det ni packade använde ni aldrig? Vad hade ni önskat att ni...
Svar
18
· Visningar
2 655
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Jag tänkte försöka hinna med att fota min mage innan bäsingen pluppar ut. Hade någon slags idé om att ta en "nakenbild" med min lilla...
Svar
7
· Visningar
893
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Hur gör man när man i ett par har totalt skillda uppfattningar om en ”barnuppfostrans”-fråga? Jag kan inte tänka mig att genomföra en...
Svar
17
· Visningar
1 306
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Finns ju sånna som är gratis och de som man betalar som ger mer skydd. Tycker det är lite av en djungel och tänkte teckna en men vet...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: domino
·
Övr. Barn Som några säkert sett i andra trådar har plötsligt villkoren på vårt (underbara) dagis försämrats till något vi inte ens kan föreställa...
2
Svar
38
· Visningar
2 774
Senast: Sar
·
Övr. Barn Ja.. usch ja. Igår var min tös 1,5 år på dagis. Det var första dagen efter julledigheten och det var en blåsig och regning dag...
Svar
2
· Visningar
1 183
Senast: Petruska
·
P
Övr. Barn Jag har i vissa stunder kännt att det gör ont i ryggslutet vid svanskotan. Eller ont och ont, det känns helt enkelt. Det är bara i några...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Jag har börjat inse att det är dags att fixa iordning barnrummet här hemma. Men jag har idétorka. Det jag vet är att vi ska dra in...
Svar
3
· Visningar
697
Senast: Linas_
·
Övr. Barn 1, vända sig från mage till rygg, alltså inte av "misstag" utan vände sig för att de verkligen vände sig av egen vilja. 2, vände sig...
Svar
4
· Visningar
2 042
Senast: Naggur
·
H
Övr. Barn Jag tänkte vi kunde samla egna recept och lite tips om barnmat i en tråd!! Nåla gärna tråden :)
Svar
4
· Visningar
901
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Innan jag blev gravid har jag bara hört hur jobbigt det är att vara det, foglossningar, illamående, ont här o var, trött, orkar...
Svar
19
· Visningar
1 285
Senast: Snovind
·
S
Övr. Barn Jag väljer att vara anonym, hoppas att någon vill svara ändå.. Jag har under den senaste veckan börjat må så illa, precis som i...
Svar
10
· Visningar
20 969
Senast: Acses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp