Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hej! Har problem med att lillkillen som inte är så liten längre 2½ år kissar igenom blöjan på natten. Han ligger med benen under sig...
Svar
19
· Visningar
1 931
Senast: Theci
·
Övr. Barn Jag är så arg så jag inte vet var jag ska ta vägen - måste få skriva av mig!! Min man och tillika pappa till mina tre döttrar är...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Fick igår veta att jag är gravid i vecka 8 - Sedan tidigare har vi dottern Hanna 9 mån! Min första graviditet var väldigt okomplicerad...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: mino
·
Övr. Barn Igår kväll fick jag någon slags förkänning inför vad som komma skall. Hela dagen var jag illamående och kände mig lite "knepig i magen"...
Svar
9
· Visningar
1 464
Senast: lippan
·
V
Övr. Barn hallå alla buke fantaster :) Tänkte kolla mer er en sak här som jag funderar över. Jag har under en ca 3 månaders period haft en mycket...
Svar
1
· Visningar
916
S
Övr. Barn Vad gör man när mensen tänker dyka upp, men sedan ångrar sig, håller sig borta och vägrar komma tillbaka? I stället har brösten ömmat...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: Aningsfull
·
T
Övr. Barn Kanske redan finns trådar om detta.. men då börjar vi om, för oss som det är aktuellt för nu!! ;) När ni var gravida, hur långt in i...
Svar
11
· Visningar
930
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn kanske finns en sån här tråd innan, orkade inte kolla :angel: Hur lång tid tog det från att ni bestämmde er till att ni faktikst blev...
2
Svar
28
· Visningar
2 029
Senast: DancingFox
·
O
Övr. Barn Var går gränsen för tillsägelse för barn? Tanken slog mig i dag på jobb när en mamma med sina två döttrar var på väg till kassan för...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 723
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn historia som en av mina kursare berättade igår. Hon kom in till förlossningen ochen BM kom och frågade om slemproppen hade gått...
Svar
11
· Visningar
1 180
Senast: Chivita
·
Övr. Barn Hämtade för ett par dagar sedan hem vår sprillans nya vagn som vi väntat många månader på nu. En riktig stor klump är det men jättefin...
Svar
13
· Visningar
1 523
Senast: miss_kala
·
Övr. Barn Nu har vi bestämt att det är dags! Åt sista p-pillret för 1½ vecka sedan, hoppas det blir barn snart! :bump: Sambons bands nästa...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 212
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn Jag är verkligen imponerad över en del magar på dessa bilder :D. Den som fasinerade mig mest är magbilden som heter Karoline (från v: 16...
2
Svar
21
· Visningar
7 624
Senast: domino
·
H
Övr. Barn Well jag o min sambo väntar barn, de flesta som får höra det svarar spontant att "Vad ROOLIGT" sen komemr det alltid efterföljande...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 381
Senast: md5krist
·
Övr. Barn I en annan tråd jag skrev fick jag skäll för att jag ville smita före i kön:angel: nu är det så att de kanske blir så ändå, vare sejj...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 500
Senast: Breakdance
·
Övr. Barn Är det nåt speciellt man ska tänka på om man ska måla? Någon speciell färg man inte kan använda sig av? Jag ska nämligen tvinga med...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Vilket brukar vara det 3:e ordet barnen säjer? Efter mamma och pappa? Jag bor ju i Tyskland och började faktiskt skratta lite när det...
2
Svar
26
· Visningar
1 781
Senast: Njála
·
Övr. Barn Om ni blev bjudna på bröllop men inte era barn? Hade ni tyckt att det var helt ok eller hade ni tagit illa upp?
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 354
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Ni som sålt eller gjort er av med hästen på nåt sätt för att ni fick barn och sedan skaffat häst igen, hur långt uppehåll hade ni från...
Svar
6
· Visningar
896
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hur himla noga är det om barnet ökar i vikt..men mycket mer än vad BVC anser. Våran BVC sköterska sa att våran bebbe inte följer deras...
Svar
14
· Visningar
5 116
Senast: twinstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp