Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag behöver era råd! Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Ska försöka dra den korta versionen. Sambon har sedan ett...
2
Svar
29
· Visningar
3 348
Senast: _Blippan66_
·
Övr. Barn Någon mer som haft mkt vätska i kroppen i slutet på graviditeten och fått domningar och känselbortfall i händer och fingertoppar? Känns...
Svar
8
· Visningar
3 104
Senast: Ryver
·
Övr. Barn Någon som kan ge mig information om teutonia rocky? för och nackdelar plus sånt man kanske inte tänker så mkt på? maxvikt?
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: doglover
·
T
Övr. Barn Hur fungerar det när man går i sär och har barn ihop? och barnet enbart kommer bo hos den enda? Vem fastställer underhållsbidragets...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Kan man läcka fostervatten, som att de bara blivit ett liiitet hål liksom?:angel: Känns som en myrmark down there och pv säger att jag...
2
Svar
20
· Visningar
3 653
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag ar gravid i v.23 med tvillingar. Har haft 2 hastar de senaste 6 aren och inser ju att jag maste salja en innan bebisarna kommer...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 396
Senast: Aliina
·
Övr. Barn Kära bukisar nu får ni gärna dela med er av era erfarenheter när det gäller barnvagnsmärken/modeller. Vad har ni för märke? Är ni...
Svar
4
· Visningar
1 066
Senast: daymint
·
Övr. Barn jag hatar att gå å vänta på min mens, jag vet att den kommer att komma eftersom det känns som en hel omöjlighet att jag skulle ha sån...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
19 235
Senast: Curly
·
P
Övr. Barn Skriver under hemligt nick ifall jag skulle få missfall eller nåt.. Plussade häromdagen, jättestarkt plus fick jag :) Hade sista mens...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: åke
·
P
Övr. Barn Hej alla!!! Vet inte riktigt hur ja ska börja:( E rädd!!! Har fått ett misssfall o nu vill vi försöka igen, men denna gången e ja...
Svar
5
· Visningar
869
Senast: petra73
·
Ä
Övr. Barn Nu har jag skickat efter en ergo till mig och bebis :). Är det någon här som har erfarenhet av ergon? Vill ni dela med er om ni tycker...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Igår kl 18.00 startade en hemsk smärta i ryggen (hade inte kännt något på hela dagen) som bara blev intensivare med var minut. Hade...
2
Svar
39
· Visningar
2 596
Senast: Ela
·
Övr. Barn Funderar på att skaffa en sittvagn. Fast jag är inte sådär insatt i vagnar. Vet iallafall att jag inte vill betala mer än 14-1500 kr...
2
Svar
31
· Visningar
2 418
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag går på extra läkarkontroller för att barn nr 2 inte ska komma lika snabbt och tidigt som det första. Läkaren har bara uttalat sig...
Svar
11
· Visningar
1 264
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Jag och sambo pratar om att börja bebisverkstad till sommaren... (:love:) men jag tänkte höra med er andra därute i stora världen...
Svar
17
· Visningar
1 231
Senast: escodobe
·
Övr. Barn Jag är förskollärare på en småbarnsavdelning. Igår var vi på utbildning med jobbet och fick då höra att kostchefen i Tingsryds...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 601
Senast: Fnyfniken
·
Övr. Barn Får jag skrika rakt ut? Jag vill det, jag behöver snart göra det! Den 31 oktober ställde jag mina tre barn i kö till dagis. I dag...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 970
Senast: Javan
·
Övr. Barn Jag har börjat hitta bloggar främst om inredning. Allt låter så himla käckt hos alla. De hittar en det ena och en det andra... Sen...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Utan några skrikmetoder alltså? Jag är stort behov av att+ få lite hopp och peppning just nu. Min bebis är nio månader och har sovit...
Svar
17
· Visningar
1 499
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Inte för att jag gör det heller eftersom jag får mjölkstockning i den hela tiden men hur som helst. Min 3 mån bebis, som helammas...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: Lupino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp