Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vart hos barnmorskan och hon sa att jag var i vecka 9. Och att illamåendet ska gå över inom 2-3 månader. Jag orkar inte må illa så...
2
Svar
37
· Visningar
4 876
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Nu har Benjamin kommit :banana: Han stack ut sin näsa klockan 03.42 i Måndags morgon, den 7/1, dagen efter beräknad födelse. Jag, en...
2
Svar
27
· Visningar
1 798
Senast: Chivita
·
Övr. Barn Med era hästar?? Har 3 st och funderar på vad som händer den dagen jag blir gravid(För att lugna min syster och kompisar, har inget...
Svar
19
· Visningar
1 532
Senast: kisse
·
A
Övr. Barn Hej jag är 18år med ett och ett halvt år kvar på min gymnasie utbilding. och jag känner så starkt att jag vill ha barn. men det...
2
Svar
27
· Visningar
2 254
Senast: kisse
·
Övr. Barn Är det någon som vet hur länge feber efter en vaccination brukar hålla i sig? Lillan har haft feber sen i onsdags och jag har försökt...
Svar
3
· Visningar
752
Senast: maiagull
·
A
Övr. Barn Den 7/1, en dag över tiden (fast det satte igång på BF-dagen :-) kom vår allra käraste lilla Elin, efterlängtad lillasyster! :love...
Svar
19
· Visningar
1 302
Senast: tgd
·
Övr. Barn Tänkte vi kunde fortsätta gnälla här :D Vi behöver ju inte råna Emros tråd nu när hon har slutat vänta.... Har i em förstått att...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
10 487
Senast: Armani__
·
P
  • Låst
Övr. Barn Min snart 5/m[nader gamla son 'lskar tangentbordet. Han har lyckats med de mest konstiga sakerna som jag inte hade en aning om att man...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: kiwi
·
Övr. Barn Vad heter det dära skyddet som man täcker liften med ? Svårt att förklara, men om ni kollar på bilden så är det ju först en lift i...
Svar
5
· Visningar
1 029
Övr. Barn Yngsta barnet har för tredje dygnet 40 graders feber (ja, vi har varit hos doktorn som inte hittade något anmärkningsvärt). Det är dock...
Svar
5
· Visningar
921
Övr. Barn Min kompis har efter 7 års tid blivit gravid. Saken är denna att, under de senaste 4 årena har hon varit sjukskriven pga en arbetsskada...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: TarzanandJane
·
Övr. Barn Min lilla dotter ska genom gå detta nästa vecka och jag undrar bara om det är någon här som fått det gjort på ett så litet barn? Hur...
2
Svar
24
· Visningar
2 326
Senast: Scilla
·
Övr. Barn Jag har varit runt på olika sidor och kollat graviditetskalendrar och de säger alla olika ankomstdatum eller vilken vecka jag ska vara...
2
Svar
22
· Visningar
1 747
Övr. Barn Har kört fast och hoppas på lite hjälp... :idea: Jag kompletterar sonens matburkar med lite egna puréer och vill då göra lite mer åt...
Svar
14
· Visningar
7 885
Senast: vippan
·
Övr. Barn Ja, nu var vippan här igen med sina matfunderingar... :angel: Tänkte koka lite egen gröt till grabben, byta ut ett grötmål till...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: vippan
·
Övr. Barn Jag är inte förälder själv, men har nu "fått" barn genom min sambo. Vi har bott tillsammans i några år nu. Men jag satt häromdagen...
Svar
10
· Visningar
1 125
Senast: Bubbla
·
Övr. Barn Min lilla son har alltid varit en riktig smalis.. Men nu fick jag nästan en chock när jag vägde honom! :( Han väger 16kg... Han har...
Svar
14
· Visningar
2 539
Senast: Willebillebus
·
Övr. Barn Vecka 41+0 idag och jag börjar bli sjukt trött på det här. Nyår är passerat så för den delen är det ju bara att köra på. Men hur...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
11 595
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Alltså jag brukar vara svag för både Helen Sjöholm och Benny Andersson, men har ni hört den här...
Svar
17
· Visningar
1 674
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Min BM har satt mig fullständigt på pottkanten. :cry: Är nu gravid i 27:e veckan, kör tung lastbil i mit arbete. Mår för övrigt...
2
Svar
25
· Visningar
3 259
Senast: Spirit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp