Imorgon ar dagen D

Sv: Imorgon ar dagen D

Åhh har tiden gått så fort, jag tycker inte att det är länge sedan jag fick tårar i ögonen efter att jag läst att du var gravid med tvillingar!

Lycka till!

Så härligt, Sunshine.

Jag har tänkt mycket på dig. Lycka till. I morgon sker ett mirakel - eller två.

Jag håller alla tummar jag kan för att allt ska gå bra! Lycka till!

Har läst många trådar av dig, med försök/missfall och allt.

Jag önskar all LYCKA TILL i morgon!

Snart får ni se era underbara underverk! Njuuuut av dem. Pussa på dem.

Stooooort Grattis

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Har i tysthet följt dina trådar och varit rädd att man skulle få läsa att något gått snett.
Hoppas allt går fint i morgon, det är en mysig natt att ligga och fundera och undra vem man ska få träffa nästa dag.

Lycka till, håller tummar och tår!

mimmipigg, som gjort tre kejsarsnitt och minns känslan.

Lånar knappen.

sitter här och undrar hur en sån här natt är för er just nu, det måste vara svårt att få sova ordentligt? Det är bara några timmar kvar nu, snart får ni hålla i de små underverken därinne i magen :bump:

Önskar er lycka till en gång till, och ser fram emot rapport och kort så småmingom!

kl verkar va viktigt...

nu är det inte långt kvar!! jättemycket lycka till nu! :bump::bump: glöm inte att vi vill se bilder på de två miraklen så fort som möjligt :D

Då får man väl säga grattis nu då!! Hoppas att allt gick bra!

Lycka till. :) Har läst i dina tidigare trådar även om jag inte skrivit något och blev så glad när du skrev att de äntligen hade lyckats och att ni skulle ha tvillingar. Dubbel lycka.

*kl*

Åååh! Lycka!
Nu är jag nyfiken och vill veta hur det har gått med de 2 små underverken därinne! :bow::banana:

Vid det här laget borde det vara dags att gratulera. :banana:
Nu är jag såå nyfiken på rapport om hur ni mår och hur allt gått. :bump:

*kl*

Här är en till som är väldigt nyfiken på hur allt har gått! Det är 12 timmar sedan du blev mamma nu Sunshine!! Hoppas allt gått bra och att allt känns bra!

Det är en gåva att få barn och att få två är givetvis en dubbel sådan!

Dubbelt så roligt, dubbelt så omtumlande, men inte alltid dubbelt så jobbigt! ;)

Sänk kraven på allt runtomkring, bär så lite som möjligt (sitt på golvet) och njut av livet som tvillingförälder! :)

/Timsetim

Liknande trådar

Samhälle Jag sag nagonstans att det var lang vantetid att fornya pass i Sverige sa jag kollade och upptackte att mitt svenska pass gar ut i...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
18 802
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Svar
10
· Visningar
2 768
Övr. Hund Hej alla! Hoppas pa att fa lite inspiration fran er kloka bukisar! Jag och min sambo har tva hundar (GSD 4 arig hona, Vastgotaspets 1.5...
Svar
4
· Visningar
1 122
Senast: niardasp
·
Hundhälsa Hej Hej... dags for "en san dar trad" for jag behover ventilera ur mig lite. 7 manader unghund, ingen traning, hog energi (tjeckiskt...
Svar
0
· Visningar
895
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama