Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!
Har i tysthet följt dina trådar och varit rädd att man skulle få läsa att något gått snett.
Hoppas allt går fint i morgon, det är en mysig natt att ligga och fundera och undra vem man ska få träffa nästa dag.
Lycka till, håller tummar och tår!
mimmipigg, som gjort tre kejsarsnitt och minns känslan.
sitter här och undrar hur en sån här natt är för er just nu, det måste vara svårt att få sova ordentligt? Det är bara några timmar kvar nu, snart får ni hålla i de små underverken därinne i magen
Önskar er lycka till en gång till, och ser fram emot rapport och kort så småmingom!
Lycka till. Har läst i dina tidigare trådar även om jag inte skrivit något och blev så glad när du skrev att de äntligen hade lyckats och att ni skulle ha tvillingar. Dubbel lycka.
Här är en till som är väldigt nyfiken på hur allt har gått! Det är 12 timmar sedan du blev mamma nu Sunshine!! Hoppas allt gått bra och att allt känns bra!
Det är en gåva att få barn och att få två är givetvis en dubbel sådan!
Dubbelt så roligt, dubbelt så omtumlande, men inte alltid dubbelt så jobbigt!
Sänk kraven på allt runtomkring, bär så lite som möjligt (sitt på golvet) och njut av livet som tvillingförälder!
Kropp & Själ
Halvvags genom fredagens traningspass kande jag att halva ovre delen av mitt ena ringfinger hade domnat bort. Jag tankte att det kanske...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.