Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vad finns det egentligen för symtom vid en graviditet? Vad har ni upplevt?
Svar
12
· Visningar
4 306
Senast: eyz
·
T
Övr. Barn Har dagen till ära skaffat ett nytt nick då jag inte mår bra av att prata om min vikt. Jag är 178 cm och väger ca 110 kg - jag är fet...
Svar
17
· Visningar
5 303
Senast: Luff
·
Övr. Barn Har börjat inse att det kanske är dags att införskaffa i en sådan snart. :angel: Var har ni köpt eran? Nöjd? Pris? Kan ju säga att...
2
Svar
31
· Visningar
5 335
Senast: boccia
·
M
Övr. Barn Skulle du kunna tanka dig att sluta jobba? bara fa vara hemma och fa allt betalt ink hasten...? eller skulle du do av trakighets...
2
Svar
31
· Visningar
2 043
Senast: chrysler
·
Övr. Barn Min son sov 11 timmar i sträck i natt. Utan att vakna en enda gång. Han slockna för ca 12 timmar sedan och vaknade upp mellan 8 och...
2
Svar
21
· Visningar
1 499
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Har jag hitills klarat mig helt ifrån tack och lov. Men om man nu känner av det, när brukar man vanligast märka det då? Är i v 26 nu...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: elmelts
·
Övr. Barn När brukar bebisar göra det ? Att det är olika förstår jag, men anses det snabbt om en 5 veckors bebis nästan kan det ? Enda som gör hon...
Svar
7
· Visningar
870
Senast: Mynta2
·
D
Övr. Barn :eek::eek::eek: Det här var jag inte berädd på. Visst vi har ju slarvat lite med flit på sisstonde men inte sjutton trodde jag att...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Yvonne74
·
W
Övr. Barn Ni som har haft små barn dom första åren hur gick det sen? Växer dom till sig och blir normallånga ändå eller blev dom små i växten även...
2
Svar
31
· Visningar
5 869
Senast: Brandgul
·
J
Övr. Barn Våra barn har börgat en ny skola nu och gått där i 2år, Det började tyvär inget vidare mobbing kränkning sluttade med att jag fick åka...
Svar
16
· Visningar
1 480
Senast: jojjogalopp
·
G
Övr. Barn För att göra en lång historia kort. Min äldste son har en annan pappa än dom andra barnen. En pappa som slog mig och som jag lämnade...
Svar
18
· Visningar
1 975
Senast: ujent96
·
M
Övr. Barn Dålig dag.. Hemma från jobbet och har roat mig med att kräkas hela morgonen:smirk:. Satte mig här och läser om alla de möjliga saker och...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Mindra
·
T
Övr. Barn Jag hade en intressant diskussion om jämställdhet och föräldraskap med en kompis i veckan. Vi kom in på skillnader mellan män och...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 868
Senast: marbella ryttare
·
Övr. Barn Jag vet att jag är bortskämd, jag får nästan alltid som jag vill. Jag trodde verkligen jag var förberedd på det här, eller så förberedd...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 840
Senast: ameo
·
Ä
Övr. Barn Vi ska till spanien och undrar om någon här vet om det går att hyra barnstolar till bilen där, ex. på flygplatsen el. likn.? Vi har...
Svar
10
· Visningar
1 308
Senast: marbella ryttare
·
Övr. Barn Köpte en barnvagn begagnad. När jag kollade den såg den ut att vara i fint skick. Det är den också. Men hela barnvagnen drar åt...
Svar
19
· Visningar
1 359
Senast: doglover
·
Övr. Barn Ja, som rubriken säger, hur överlever vi tonåren? Om tonåringen till exempel gör något riktigt dumt, ska denne då bestraffas, kanske...
2
Svar
22
· Visningar
3 517
Senast: millus
·
P
Övr. Barn Att ha alltså... Som jag har förstått det så är det jättedyrt. Och en sak till: Hur berättade ni för pappan till barnet att ni var gravida?
2
Svar
35
· Visningar
5 089
Senast: Acses
·
Övr. Barn Någon som varit där, Sthlm, och vill dela med sig av sin erfarenhet av besöket, dvd'n med bilderna och filmen man får med sig hem?:)...
Svar
16
· Visningar
1 277
Senast: domino
·
Övr. Barn Nå, berätta nu, jag håller på å försöka lära mig vilka som är bra. Mamma hade köpt en bunt åt mig, mest Imse, några allt i ett...
Svar
7
· Visningar
1 160
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp