Sjukskriving

Sv: Sjukskriving

*kl*

Nu trådkapar jag lite här men om man får halv HP beviljad från 60 dagar innan och man har en j*la massa semesterdagar kvar,
kan man då ta ut Halv HP och halv semester?:confused:

Varför inte ta ut HP den tiden du får, sen semester innan föräldradagarna? Känns som mer ekonomiskt ;)
 
Sv: Sjukskriving

*kl*

Nu trådkapar jag lite här men om man får halv HP beviljad från 60 dagar innan och man har en j*la massa semesterdagar kvar,
kan man då ta ut Halv HP och halv semester?:confused:

Du kan ta ut halv HP och full semester.

HP är det enda du får ta ut samtidigt som semester i från FK.

Detta ringde min handläggare upp och berättade för mig då jag blev beviljad full HP under min semester, så jag begärde ersättning från semestern var slut för jag trodde inte jag fick ta ut semester och HP men det fick jag :bump: Så mina 2 sista semesterveckor hade jag full HP och full semester :D
 
Sv: Sjukskriving

Jag var sjukskriven fram till BF, i ca 3 månader. För knäproblem pga viktuppgång i samband med graviditet ( har en tidigare, dokumenterad knäskada)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 568
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 236
Senast: Modest
·
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 626
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Är sjukskriven sen en tid tillbaka (gått in i väggen pga överbelastning) sköter om stallet och hästarna som vanligt. Rider hemma men...
Svar
17
· Visningar
1 276
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Sadelpadd eller inte?

Omröstningar

Tillbaka
Upp