Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min son är 8 år och har alltid varit något av en enstöring. Han leker gärna ensam och har mycket svårt att delta i de andra barnens...
2
Svar
25
· Visningar
2 503
Övr. Barn Eftersom de funkat för dom andra så kommer här min "väntatlängetråd" iofs kanske många tycker att jag inte har väntat länge, bf den 22a...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
8 898
Senast: miss_kala
·
Övr. Barn Jag funderar på att skriva ett brev till barnmorskorna inför förlossningen. Men när jag har försökt så känns det bara krystat (bra...
2
Svar
38
· Visningar
4 544
Senast: miss_kala
·
A
Övr. Barn Hejsan.. ush nu känner jag verkligen att jag behöver hjälp... ja känner mig vilsen. Jag har haft oskyddat sex, med vetskap om att...
Svar
11
· Visningar
1 221
Senast: Anonym4
·
Övr. Barn På onsdag ska Alvin fotas, 6-månaders fotografering. Men vad sjutton ska jag sätta på honom? Jag vill helst ha något som inte är så...
Svar
15
· Visningar
1 384
Övr. Barn Jag har en fundering! Om man blir med barn trots spiral, hur gör man med spiralen? Får den sitta kvar under graviditeten? När...
2
Svar
36
· Visningar
6 226
Senast: boccia
·
Övr. Barn Både sambon och jag har åkt på nåt typ magsjuka eller nåt.:crazy: JIppie.. är dessutom gravid så det är ju inte så lyckat. Mådde lite...
Svar
18
· Visningar
7 120
Senast: Mirre
·
J
Övr. Barn Vet inte vad jag ska göra. Min lilla tjej på fyra år har fått för sig att hon inte ska äta. I tisdags satte hon tydligen i halsen på...
2
Svar
36
· Visningar
7 567
Senast: Mirre
·
P
Övr. Barn Jag har fått ont i högra skinkan där muskelfästet sitter. Jag har svårt att böja mig ner och även resa mig upp, det känns då som ett...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Och jag får inte göra annat än att sitta vid datorn/soffan och äta onyttigt :( Rasmus har gått upp dåligt i vikt så vi får börja med...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 029
Senast: wtf
·
Övr. Barn Är bjudna på en resa till Nådendal spahotell i mitten av februari. Grabben är då 9 månader. Har någon varit där med bebis? Jag var där...
Svar
1
· Visningar
621
Senast: vippan
·
T
Övr. Barn Jag är snart 24 och ser alla runt om kring mig få barn. Ibland så längtar man, men senare så inser man vilket jobb det är. Hur skall...
Svar
4
· Visningar
750
Senast: Comfort
·
Övr. Barn att jag födde barn. Förlossningen gick ungefär som min senaste och det tog inte så lång tid alls. Jobbigt tror jag nog det var, för...
2
Svar
26
· Visningar
2 303
Senast: Linda.B
·
Övr. Barn Vad har ni för regler för era barn vid matbordet? Hur vill ni att de ska bete sig? Till hur stor grad låter ni era barn få sin vilja...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 764
Senast: Kimz0r
·
Övr. Barn För honom att ligga i. Jag var nyfiken på hur lång sonen var. Vi mätte honom alldeles nyss och han mätte 71 cm. Vi mätte då honom...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 288
Senast: doglover
·
H
Övr. Barn Min fjortonåring har fått en ny kompis via nätet som hon nu vill ska komma till oss en helg. Jag är inte pigg på det känner varken...
Svar
3
· Visningar
1 100
Senast: Gnist
·
Övr. Barn För att inte kapa och förstöra tjejens tråd med "bebisångest" skrev jag en egen och vill säga att jag känner precis som hon! skillnaden...
Svar
19
· Visningar
1 351
Senast: Curly
·
Övr. Barn Jag är som många redan känner till gravid, men jag har ett litet problem med extra hjärtslag lite då & då och magmunnar som inte jobbar...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: vindvissla
·
S
Övr. Barn Ja, då var det dags... Jason ska börja inskolningen på dagis på måndag. Och nu vänder jag mig till er kära bukare. Vad ska man tänka...
Svar
11
· Visningar
992
Senast: Linnea_89
·
Övr. Barn Om jag vill bli sjukskriven pga graviditetsbesvär, ska jag vända mig till en speciell läkare, eller kan min vanliga allmänläkare göra det?
2
Svar
23
· Visningar
3 525
Senast: Kamomilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp