Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

O
Övr. Barn Min tös på snart 4 år har brutit handleden... Hon och en pojk på dagis hade hoppat från ett bord och han råkade landa rakt över hennes...
Svar
1
· Visningar
982
Senast: elmelts
·
Övr. Barn Det är så att Jonas har "där flinten brukar uppenbara sig först" väldigt mycket skorv och fläckvis framåt till luggen. Vet att bebisar...
Svar
3
· Visningar
3 331
Senast: Mynta2
·
R
Övr. Barn Bakåtvänd syskonvagn m. vridbara framhjul, finns det? Jag har letat och letat men inte funnit någon sådan vagn. Har sett sådana på...
Svar
2
· Visningar
1 281
Senast: Pallas
·
T
Övr. Barn är gravid i vecka 22... fick idag ont i magen, liksom på framsidan, långt ner och upp mot höftknutorna, särskilt åt högra... trodde att...
Svar
10
· Visningar
1 224
Senast: ujent96
·
Övr. Barn Ni verkar veta allt på Buke. Är det nån som har koll på om reglerna har ändrats för gymnasiesökningen? Får man söka en annan skola...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Kira
·
Övr. Barn Vår äldsta son på ca 8½ år har haft bekymmer med ordentligt magknip av och till under några dagar för att sedan resultera i kräkning...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Jag har ett problem, som jag inte vet hur jag ska hantera. :confused::cry: Om dagarna när jag är hemma själv, så äter jag mest smörgås...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Mirre
·
Övr. Barn *Alla svärord som finns* Är så trött på alla dessa sjukdomar nu så jag rymmer hemifrån snart. Någon eller några att alltid varit sjuk...
Svar
5
· Visningar
828
Senast: Coop
·
Övr. Barn Har suttit och sökt på forum och lusläst FK hemsida men ändå inte fått någon klarhet i mitt dilemma. Så här är det. Har en dotter...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Min 3-åring förstår båda sina språk lika bra, men hon vill bara prata svenska. Hon kan säja ord på "pappa-språk", men det är ganska...
Svar
13
· Visningar
1 234
Övr. Barn Jag har funderat en hel del på det där med två/flerspråkighet hos barnen. Kan barnen när de tex är små lättare lära sig ett språk ifall...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Britta68
·
Övr. Barn Om jag förstått det hela rätt så är barnomsorgen gratis för de barn som inte går mer än 15 timmar per vecka och övriga betalar samma...
2
Svar
23
· Visningar
1 955
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Den här underbara filmen :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=I5ALIL7T764
Svar
2
· Visningar
783
S
Övr. Barn Fastande i tråden "vad kostar det att ha barn" där en följdfråga var hur man berättat för pappan att han ska bli pappa... Tyckte det var...
2
Svar
33
· Visningar
3 951
Senast: Iris
·
Svar
34
· Visningar
2 454
Senast: RIA
·
M
Övr. Barn Någon som känner igen sig!? Behöver lite stöd här för mina nerver börjar bli försvagade av allt tjat och alla påminnelser. :devil...
Svar
6
· Visningar
826
Senast: Mayara
·
Övr. Barn Har ont i mina höftr och ryggslut. Har promenerat mycket både igår (hade ont då med) och idag. I morse kände jag inget men sedan...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: Mirre
·
P
Övr. Barn Nu e de så här............ Vi fick missfall i sep o ja har varit rädd för att försöka igen. Men nu har vi lekt kaniner igen:banana:Hade...
Svar
3
· Visningar
831
Senast: petra73
·
S
Övr. Barn Jag ska försöka beskriva en ganska obehaglig situation & jag undrar hur ni skulle handla. Har nyligen fått en ny vän i...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 818
Senast: MissMolly
·
Övr. Barn Blir inte klok på det här...väntar på mensen och trodde den kom i lördags. Men allt som kom var en ca 5-krona stor blodfläck och sen...
Svar
11
· Visningar
1 388
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp