Munchausen by proxy

Sv: Munchausen by proxy

Happ, där ser man hur det bli när man är för långsam ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Munchausen by proxy

Japp riktigt illa är det...eller ja det blir illa för min gubbe som får krångla med videon och greja *skyller ifrån sig* :angel::)
 
Sv: Munchausen by proxy

Japp riktigt illa är det...eller ja det blir illa för min gubbe som får krångla med videon och greja *skyller ifrån sig* :angel::)

Ja jag har inte ens något att spela in det på ! :eek::p Om jag då itne tar mina gamla filmer om Arkiv X.... som gammalt arkiv x fan så fyar jag mig redan innan jag hunnit tänka klart den tanken, så jag lär få glo på tv sådär dags i alla fall. :D
 
Sv: Munchausen by proxy

Slå mig inte nu ;)
Jag hade tänkt och säga till dig igår när jag såg reklamen för det men jag glömde :o
F'låt!!
Jag hann och tänka att detta skulle nog intressera Enya och sedan försvann den tanken någon annanstans :crazy:
 
Sv: Munchausen by proxy

Slå mig inte nu ;)
Jag hade tänkt och säga till dig igår när jag såg reklamen för det men jag glömde :o
F'låt!!
Jag hann och tänka att detta skulle nog intressera Enya och sedan försvann den tanken någon annanstans :crazy:

:o Hoppsan känner du mig så väl?:eek:

Jag har boken som nämns tidigare i tråden, såg den på dagis när jag städade och köpte den någon dag senare. Sträckläste den samma dag! Och passade då också på att läsa lite om det på internet.

Faktiskt väldigt intressant!

Jag sak dock inte slå dig, kan ju skylla mig själv som inte tittar på Dr Phil;)
 
Sv: Munchausen by proxy

Haha vet hur det är, skall ta och avliva några av mina gamla "kvinnofängelset band" det känns i hjärtat (ja jag är en tönt) :angel::crazy:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 672
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 763
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp