Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn det var vi på i måndags. Kevin börjar bli stor nu. Han vägde 9445g och var 69cm lång...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Minnie
·
S
Övr. Barn Jag har fått in uppgift av en butik att tillverka barn skallror av tovad ull. Visst inga problem sa jag men det var visst svårare en vad...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: sandystar
·
Övr. Barn Hur ställer ni er till det nya testet, där man kan få veta könet på bebisen i magen från vecka 7? Jag tyckte det lät kul och...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 341
Senast: Björk
·
Övr. Barn Idag har jag haft Sam på vänsterbröstet två gånger, för den bröstvårtan är typ helt läkt. Det går bra, det kommer massor med mjölk och...
Svar
10
· Visningar
1 109
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Sitter ni bara hemma? Jag tycker att ibland har man det så fruktansvärt tråkigt. Mina vänner bor långt ifrån och jag kan inte alltid...
2
Svar
33
· Visningar
2 463
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Usch, jag känner att jag måste skriva av mig nu.... Jag är 20 år och ska bli mamma i augusti. Allting är perfekt: Jag har jobb, bil och...
Svar
18
· Visningar
1 744
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hade inga direkta cravings när jag var gravid, men nu när bebis är ute & jag ammar så undrar jag om det inte har uppstått "C" här hos...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: Mirre
·
W
Övr. Barn Hur gamla var era barn när dom sluta greggla? Vissa gregglar ju aldrig som bäbis men ni som har haft de som gör det, hur länge höll de...
Svar
7
· Visningar
1 147
Senast: Äpplet
·
Rs
Övr. Barn Lilla Emma drygt fyra månader fick remiss in till sjukhuset igår. Efter provtagning så bekräftades att hon har RS. Jag känner mig...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: Mirre
·
J
Övr. Barn Jag behöver hjälp och stöd, jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ett spädbarn, bor med min sambo. Min sambo visar inget som...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
9 494
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn hur gamla var ni när ni berättade för era föräldrar, syskon osv att ni skulle ha barn?? hur reagerade de? jag är bombsäker på att...
Svar
14
· Visningar
1 303
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Nej, väskan är fortfarande inte packad.. men nu borde jag kanske ta det på allvar efter nattens elaka sammandragningar och kräkande.. :S...
2
Svar
20
· Visningar
2 112
Senast: miss_kala
·
T
Övr. Barn Jag har två bonusar på 3 och 5 år. Träffar dem 4dagar varannan vecka. Ibland funkar det kanon men sen helt plötsligt så svarar de inte...
Svar
6
· Visningar
1 955
Senast: Gumman
·
F
Övr. Barn Dottern på ca 3.5 vecka sover jätteoroligt på nätterna. Vaknar var varannan timme och är (ofta) helt ifrån sig, tok skriker, river sig...
2
Svar
24
· Visningar
4 949
Senast: Frieserhäst
·
P
Övr. Barn Illamående? Flytningar med rött i? Ökade flytningar? Diarée en dag? Gravid? (Tar p-piller)
Svar
10
· Visningar
1 168
Senast: Ponnytokig
·
H
Övr. Barn Jag är otroligt nyfiken på könet på mitt barn men är endast i V 12 så det är för tidigt att få veta, har dock en tydlig bild på mitt...
2
Svar
21
· Visningar
39 668
Senast: millus
·
Övr. Barn Nu är det kaos och ingenting ligger på rätt plats! Så här ligger det till, Jag är gravid i 3e månaden. Jättte jätte roligt tycker...
2
Svar
20
· Visningar
1 896
Senast: Lupin
·
Övr. Barn När vet man när en vagga blir för liten och det är dags att byta till spjälsäng? Kan man låta barnet sova i vaggan om den kan vända på...
2
Svar
29
· Visningar
7 423
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Alltså ni lite mer erfarna, nu har vi kämpat med grabbens naglar sen han var nyfödd (7 månader nu :angel:). Håret växer ju långsamt...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 663
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Hur har ni hanterat det? Alltså om ni har ärftliga åderbråck när ni gick in i graviditeten. Gjorde ni något annorlunda sedan? Val av...
Svar
4
· Visningar
1 545

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp