Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaha du.. det tänkte du.. Med mjölkmaskiner som värker och läcker vid minsta beröring? :smirk:
Fast jag håller med. Sova på mage är skönt. Det var länge sedan nu...
Kl.
Jag har slutat vänta!
Igår 09:27 kom han äntligen ut!
Bara att kunna sova på något sätt vore skoj. Har haft väldigt ont sista nätterna, av foglossning. 86 dagar kvar till beräknad förlossning, jag kommer vara halvdö innan dess.
Går rätt bra att sova en stund på rygg, sen måste jag ändra på mig. Kan tänka mig hur det blir när magen blir större och jag har svårt att sova på ryggen, hur ska jag sova då?? Ståendes.
Tyvärr delar jag din erfarenhet. Har haft foglossning i princip sedan vecka 8 eller nåt denna graviditet. Ligga på rygg är okej, om benen är i en viss vinkel. Sidan funkar sådär, med kuddar och täcke mellan benen, en liten stund. Jag har en månad kvar till BF och om det inte vore för att vi har en massa projekt jag vill hinna avsluta innan bäsingen kommer skulle jag gärna klämma fram bäsingen nu.
Pest eller kolera. Antingen inte sova pga värk, eller inte sova pga smått som ska amma varannan timme...
Har inga tips till dig, men panodil har ibland fungerat för mig...