Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Vilka butiker på nätet har hoppgunga? Har letat som en tok men har inte hittat nån jag vill köpa än
Svar
7
· Visningar
2 634
Senast: doglover
·
Övr. Barn Har ni märkt att ni har lättare att gråta efter att ni fick barn?? Nu menar jag inte direkt efter förlossningen när i princip alla...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Acses
·
Ä
Övr. Barn Jag har budat på två barnstolar av märket volvo enkom för att ta med oss på utlandsresa (vill inte ta med våra dyra stolar och riskera...
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: MikaTela
·
Övr. Barn Jag känner absolut ingen hungerkänsla, känns som jag hellre kan dricka mig mätt på mjölk och tex vatten. Trodde man skulle bli...
2
Svar
28
· Visningar
7 632
Senast: Björk
·
Övr. Barn Hu, måste bara få "lipa" av mig lite. Har rensat hårt i garderober och gett bort kläder till höger och vänster. Sånt som mina telningar...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: Leteng
·
Övr. Barn Fick min bärsjal idag och det är ta mig tusan de mest välinvesterade kronorna so far. Bebis har hela tiden velat vara nära och det har...
2
Svar
26
· Visningar
2 109
Senast: nevin
·
Övr. Barn Hur långt in i en graviditet dröjer det innan man kan se om det kommande barnet på något sätt är handikappat, milt som svårt? Är det i...
2
Svar
36
· Visningar
4 965
Senast: Riley
·
I
Övr. Barn Får man skjussa på moppe, små barn med en cyckestol????? jag har hört att man får de men är inte säker. någon här som vet:confused:
Svar
4
· Visningar
2 046
Senast: boccia
·
C
Övr. Barn Nu är det dax att köpa en bilstol till dottern. Hon sitter fortfarande i babyskyddet men (äntligen) börjar hon växa ur det ;) Hon är...
Svar
9
· Visningar
3 211
Senast: Äpplet
·
Övr. Barn Som rubriken säger, vad har fungerat eller icke fungarat för er med kopparspiral, hormonspiral eller minipiller? Eller bara tankar om...
2
Svar
32
· Visningar
9 187
Senast: Miljah
·
Övr. Barn For 4.5 ar sedan kastade jag p-pillren. Trodde att det skulle ta sig ratt omgaende, men det gjorde det inte. Ett ar senare var vi...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 320
Senast: Breakdance
·
K
Övr. Barn jag har en väldigt tetig svärmor. Igag hände den senaste grejen av vårt 17-18 åriga "förhållande". Vi har två barn på 4 o 7 år, och...
Svar
14
· Visningar
1 794
Senast: Milene
·
M
Övr. Barn vore jatte kul att fa kontakt med nagon annan har inne som skall bli mamma i juni ...:bump: for mig ar det forsta gangen...:o jag bor...
Svar
10
· Visningar
808
Senast: TheOne
·
Övr. Barn Min lille son, 12 dagar gammal suger dåligt, så jag har svårt att få igång amningen. Han har lite dålig teknik (suger inte så starkt och...
2
Svar
22
· Visningar
2 984
Senast: Björk
·
Övr. Barn Nu har jag mer eller mindre haft förvärkar* i 1 dygn. Jag har flera veckor kvar till förlossningen. Jag är inte orolig att bebisen...
2
Svar
32
· Visningar
14 485
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Vilka storlekar ska man köpa dem första plaggen i,vilka köpte ni? Är det någon ide att köpa 50,är det många bebisar som drar det när de...
Svar
13
· Visningar
9 953
Övr. Barn Någon som fått nytta av sin gravidförsäkring ? Jag tog enbart gratisförsäkringen, men har fått 1000 spänn av Folksam för det akuta...
Svar
9
· Visningar
1 088
Senast: Mynta2
·
S
Övr. Barn Jag och min sambo har lite olika åsikter kring det här med läggtider.... När tycker ni det är lagomt för en 9-åring respektive 13-åring...
Svar
6
· Visningar
1 469
Senast: Pallas
·
A
Övr. Barn Måste bara få fråga om det bara är jag som stör mig på barn som bestämmer helt över sina föräldrar?? Som skriker rakt ut, överröstar...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 136
Senast: Mirraya
·
Övr. Barn Åkte på Ikea igår för att handla saker till bebis. Så nu börjar vi bli redo, tror jag. Även om det är 5 veckor kvar kunde vi såklart...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 777
Senast: Aningsfull
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stötdämpning -sits
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp