Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur är det nu, kostar det mindre att flyga med ett barn under två år? Har för mig att det var någon gräns där, att det var gratis eller...
Svar
15
· Visningar
1 067
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Hur jag än gör så vill Saga inte ligga och gosa i soffan eller någon annanstans heller.. Hon skall bara sitta upp i knät hela tiden...
2
Svar
21
· Visningar
1 959
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Är ju gravid i v 29 nu och tål verkligen ingenting. Vad som helst kan få mig att bara tokböla:crazy: Från jätteglad till :cry: på en...
Svar
12
· Visningar
967
Övr. Barn som man bara MÅSTE ha. Hur har ni upplevt det? Hitills har jag inte märkt av det alls. Visst kan jag bli sugen på saker men inte så...
Svar
13
· Visningar
850
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn jag var på första UL igår och fick då reda på att min bebis dels är liiite liten för sin ålder och att han har förstorade njurar!! :o...
Svar
7
· Visningar
6 318
Senast: Aningsfull
·
Övr. Barn min kusin fick en pojke igår. Och nu sitter jag och funderar på vad man kan ge dom i present. Någon från buke som har något förslag...
Svar
8
· Visningar
4 297
Senast: Carolus
·
P
Övr. Barn Ofta när jag kollar trådar (bäbis/småbarn) så har ni postat mitt i natten! Hur orkar ni med småbarn efter att vart vakna mitt i natten...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 106
Senast: Poppis
·
Övr. Barn Det har funkat väldigt bra att amma den första tiden, men sista veckorna (min son är 6 veckor nu) gör det så satans ont - hela tiden...
2
Svar
24
· Visningar
5 516
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har hört att om pappor blir föräldralediga så ska de inte behöva förlora speciellt mycket av inkomsten eller inget alls, just för...
Svar
13
· Visningar
1 482
Senast: jerseyko
·
A
Övr. Barn Hur har era barn reagerat på vaccineringen vid 1 år. Sonen ska vaccineras 2 dagar innan han fyller år och man vill ju inte att han skall...
Svar
8
· Visningar
5 348
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Jag ska snart flytta till en lägenhet efter att ha bott på gård. Nu är mina tankar inte sams om hur jag ska lösa rastningen med hunden...
Svar
12
· Visningar
4 328
Senast: Xazo
·
Övr. Barn Vad använder ni för blöjor ? För/nackdelar med dessa ? Har kommit på att, lite dåligt tillpassade blöjor är det bästa. På BB tex: där...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 613
Senast: Pallas
·
P
Övr. Barn Jag ska snart åka till Ullared och tänkte börja handla inför att bebisen kommer i april. Det är mitt första barn så jag har inte så stor...
Svar
16
· Visningar
3 646
Senast: Prinsemannen
·
Övr. Barn Det är vad jag är.... Oskyddat sex och 2 dar senare har jag (troligtvis) ägglossning.........:crazy: Jag har aldrig så mkt i mitt...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 689
Senast: doglover
·
C
Övr. Barn Har en son på 12 v. Har sedan födseln mer eller mindre regelbundet lämnat honom till pappan ca 1 h per kväll för att kunna komma ut till...
Svar
16
· Visningar
4 581
Senast: cafu
·
Övr. Barn Det var bestämt sedan innan att jag skulle kejsarsnittas men det var sagt i slutet av maj. Då bodde jag i Varberg. Därför blev det...
2
Svar
37
· Visningar
3 398
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Hur klär man bäst en bebis så denne inte svettas i hjäl när man är ute ? Våran bebbe måste vara hur varmblodig som helst. Snart måste vi...
Svar
19
· Visningar
6 551
Senast: fiaskurken
·
A
Övr. Barn Ska åka och hälsa på en gammal barndomsvän till mig som precis fått sitt första barn, vill köpa en present men vad?. Vad uppskattar...
Svar
9
· Visningar
6 093
Senast: cafu
·
Övr. Barn Idag var vi på bvc och vägde liten, han vägde 8975 gram och är 68 cm lång. Huvudet är 46 cm i omkrets och han var som ett litet solsken...
Svar
17
· Visningar
1 088
Senast: nevin
·
Övr. Barn Vid sista besöket hos Bm hörde hon extra slag på hjärtljuden. Vad har ni för erfarenhet av detta. Hon såg ju tämligen allvarlig ut, men...
Svar
2
· Visningar
2 424
Senast: patsy02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp