Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
kl
sägs att man mår mer illa om man väntar en tjej än om man ska få en kille. Om det stämmer vet jag inte men är vad jag har hört alla fall
Vart hos barnmorskan och hon sa att jag var i vecka 9. Och att illamåendet ska gå över inom 2-3 månader. Jag orkar inte må illa så länge. Hur har ni gjort för att klara av illamåendet. Utan medeciner. Mvh Hanna
Det verkar mer tillförlitligt. Men en del gravida får halbränna och då hjälper ju bikarbonat eller sammarin. Halsbränna ska visst betyda långhårig bebis
illamåendet orsakas inte alltid av sur mage. Jag åt både samarin och link men det hjälpte inte mig. Illamåendet är troligtvis hormonellt betingat. Jag känner ibland av hormonförändringar som illamående.
kl
sägs att man mår mer illa om man väntar en tjej än om man ska få en kille. Om det stämmer vet jag inte men är vad jag har hört alla fall
Det verkar mer tillförlitligt. Men en del gravida får halbränna och då hjälper ju bikarbonat eller sammarin. Halsbränna ska visst betyda långhårig bebis