Locka ut bebis

Sv: Locka ut bebis

Hint, vindvissla startade en egen tråd och har även hon fått sin bebis :D

Sv: Locka ut bebis

Fast idag har jag känt värsta trycket ner mot utgången så det kanske närmar sej? Hjälper det om man skickar in en ficklampa kanske?

AJ! Sånt får man inte skriva när jag sitter här med rejäla förvärkar sen 3 h tillbaka. F*n vad ont det gjorde när jag skrattade till ;)

Jag stannar nog hemma från jobbet idag och ringer BM när hon är på plats. Jag har ju 1 månad kvar till BF :( Men jag kommer inte klara av att jobba idag pga att det helt enkelt gör ont. Nu ska jag läsa vidare och se om ni fått era bebbar eller inte :bump:

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 346
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 789
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
830

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka