Locka ut bebis

Sv: Locka ut bebis

Hint, vindvissla startade en egen tråd och har även hon fått sin bebis :D
 
Sv: Locka ut bebis

Fast idag har jag känt värsta trycket ner mot utgången så det kanske närmar sej? Hjälper det om man skickar in en ficklampa kanske?

AJ! Sånt får man inte skriva när jag sitter här med rejäla förvärkar sen 3 h tillbaka. F*n vad ont det gjorde när jag skrattade till ;)

Jag stannar nog hemma från jobbet idag och ringer BM när hon är på plats. Jag har ju 1 månad kvar till BF :( Men jag kommer inte klara av att jobba idag pga att det helt enkelt gör ont. Nu ska jag läsa vidare och se om ni fått era bebbar eller inte :bump:
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
817
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 220
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 533
Senast: Blyger
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
455
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp