Locka ut bebis

Sv: Locka ut bebis

Sheeet va läskigt:crazy: men om de va så, då fick ni väl inte sexa? Stämpla sonen i huvet kan ju inte va nån höjdare:angel:

Jo det tror jag. Men inte speciellt lockande faktiskt. Jag trodde faktiskt inte att huvudet skulle ligga så nära utgången, kändes bara någon cm in. Så jag lyckades ju faktiskt komma åt och känna jag oxå trots min stora mage. Du får väl känna efter själv om du hittar nått huvud ;)
 
Sv: Locka ut bebis

Hoppas att det betyder att min bebis också kommer att åka ruschkana ut, för hon ligger också vääääldigt långt ner.
Ibland när jag böjer mig ner känns det nästan som att jag kan råka pressa ut henne. :o:rofl:
Och inte är det skönt när hon bara älskar att lägga fötterna mot revbenskanten och så pressar hon för allt vad hon är värd. :cry:
Vet inte vad jag är mest rädd för, ett brutet revben eller att huvudet ska kika ut.
 
Sv: Locka ut bebis

Låter precis som Rasmus! Och han sparka som en vilde även under förlossningen och gör så fortfarande!


Ingen som hört något från Emro? *hoppas hoppas hoppas*
 
Sv: Locka ut bebis

Bäckenbottenmuskulaturen måste ju vara ganska uttänjd i slutet så man är väl inte lika djup som vanligt. Du får fråga honom sen när han kan prata om han minns det :D

En promenad var skön, speciellt som det vart så dåligt väder de senaste dagarna och idag skiner SOLEN!!! Och mina bergstoppar är alldeles vita, det är nästan så jag får packa upp kameran och ta ett kort, snö på Irland är ju inte så vanligt! *rotar fram skidorna*
 
Sv: Locka ut bebis

Tillbaka efter nästan en timmes promenad:D nu sitter man här med nutellan i högsta hugg:d grymt gott å funkar de är det ju ett plus i kanten:D
 
Sv: Locka ut bebis

Åhh, jag som hoppades att hon skulle ha fått kläcka nu.
När man inte får göra det själv får man leva genom andra. :angel:

Min egen bebis verkar tro att man kan ta sig ut genom sidan på magen, i säte. Jag tror att hon kommer att få en rumpa som mamma. Hon verkar redan väldigt pigg på att visa upp den i alla fall. :angel::rofl:
 
Sv: Locka ut bebis

Hahaha:rofl: å min bebis kommer ha lår som en bodybuilder.. känns som den använder mina revben som motstånd och övar benmusklerna:crazy:inga sparkar utan bara tryyyyyyck å släpp efter..samma sak flera ggr:angel:
 
Sv: Locka ut bebis

Å där såg du till så inte jag kan sova ändå:angel:måste ju hålla koll ifall du tänker springa ifrån mejj;) lova att skriva INNAN du drar nånstans:devil: nu har värkarna satt igång igen, känns som de är värre än igår men här ska inte åkas in nå mer förrän jag måste:mad:

Btw..varför föds de flesta barn på kvällen/natten/morgonen..nån som har statistik på det? eller är de så att de föds lika många på ljusan dan som på natten:confused:

Jag har fött båda mina söner på em....
1:an kom 17,48 åkte in 13.30, var då öppen 3 cm, han kom nästan 6 veckor tidigt, så jag trodde inte att det var "på riktigt", tyckte inte att det gjorde så ont.....tog bara lustgas, han är född en tisdag...

2:an gick vattnet kl 6,40 på morgonen efter en lugn natt då jag sovit gott. Inga värkar alls då, de började runt 11, åkte in till BB kl 12, var bara öppen 1 cm då, kl 15 är jag öppen 3cm och kl 16.23 kom han ut, bara lustgas denna gången också. Han är född en torsdag... och kom 11 dagar för tidigt.
 
Sv: Locka ut bebis

Jag har fött båda mina söner på em....
1:an kom 17,48 åkte in 13.30, var då öppen 3 cm, han kom nästan 6 veckor tidigt, så jag trodde inte att det var "på riktigt", tyckte inte att det gjorde så ont.....tog bara lustgas, han är född en tisdag...

2:an gick vattnet kl 6,40 på morgonen efter en lugn natt då jag sovit gott. Inga värkar alls då, de började runt 11, åkte in till BB kl 12, var bara öppen 1 cm då, kl 15 är jag öppen 3cm och kl 16.23 kom han ut, bara lustgas denna gången också. Han är född en torsdag... och kom 11 dagar för tidigt.

Aaah:idea: de finns alltså dom som inte måste väcka sambon kl 3 på natten å åka i snöstorm, eller är du bara undantaget som bekräftar regeln;):D
 
Sv: Locka ut bebis

Jag ska nog gå och lägga mej en stund, det började regna här igen. Ifall ni saknar mej alltså, så har jag INTE åkt in och fött barn utan att säga till ;)

Jag tror att Nutellan hjälpte för min mensvärk har börjat komma i takt med sammandragningarna. Är det det man kallar värkar? Inte regelbundet och det gör inte våldsamt ont, men kanske är början på något? :) Har mer ont än igår i alla fall!
 
Sv: Locka ut bebis

*KL*Jag tror nog det är ok med Emro, hon skulle jue vara kvar ett par dar.. Men en liten flicka är född!=)
 
Sv: Locka ut bebis

Ja jag har saknat dejj..tänkte tala om att min nutellaburk nu är slut och magen känns som en betongklump med kramper:crazy: fast allt är iofs positivt i mina ögon nu så, tack nutellan:bow::D


Jättegrattis Emro:banana:
 
Sv: Locka ut bebis

*kl*

Grattis Emro! Och lycka till ni andra, jag födde i v41+3 så jag vet hur eländigt det är att gå och vänta.
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
817
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 220
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 533
Senast: Blyger
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
455
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp