Locka ut bebis

Sv: Locka ut bebis

Jo Nutella ska visst funka det har jag läst på Wikipedia! ;)

Jag tänker testa lite mer i alla fall!
 
Sv: Locka ut bebis

Gör du? Jag har bara läckt en gång, då blev det en fläck på nattlinnet. Fast det var nog tre veckor sen.

Nä jag går nog och hittar på nåt annat, min rygg tycker inte det är skönt att sitta här! Vi får väl se om vi ses imorrn :p ;)
 
Sv: Locka ut bebis

Btw..varför föds de flesta barn på kvällen/natten/morgonen..nån som har statistik på det? eller är de så att de föds lika många på ljusan dan som på natten:confused:

De kanske sätter igång då för att man slappnar av lite mera vid den tiden, barnet tycker det att "ähh, mest morsan ändå är igång & fejjar så kan hon lika gärna klämma ut mej medans hon håller på av bara farten" ;)

Nä, vet faktiskt inte ingen statistik på detta (har inte letat heller)

Vet bara att med min första började värkarna på kvällen & med min andra så började värkarna på natten (kl. 2-3 nånting)
 
Sv: Locka ut bebis

Du ska tro min förvåning när jag och sambon lagt oss en kväll och jag ser nåt på mitt ena bröst. Trycker lite på bröstet för att komma åt att se och ut pressas en droppe! :eek:
Jag skrek som en stucken gris och började nästan gråta för att jag blev så förskräckt. Sambon bara skrattade och sa tröstande att "Men lilla gumman.. det där är väl ingenting. Det kommer ju att bli MYCKET MER!".
Väldigt tröstande just då. :angel:

Nåväl.. nu har jag vant mig. Men jag är inte heelt försonad vid tanken på att mina bröst redan börjat förbereda sig på att vara mjölkbar. :angel:
 
Sv: Locka ut bebis

Vänta du, snart är de otätt i mjölkbaren för jämnan..fast just nu verkar mina fått spunk för de riktigt droppar om dom:crazy:
 
Sv: Locka ut bebis

Eftersom Vindvissla inte skrivit något så antar jag att du bara sover nu, inte kläcker;) Jag är ialf fortfarande här, efter en relativt lugn natt..tror jag va upp 4-5ggr bara..så lite sömn har man ju fått ialf..nu är de dags för sängen en sväng till:angel:

Bebis, kom nu:love:
 
Sv: Locka ut bebis

Nu börjar det bli så spännande att jag är inne var 5:e minut för att kolla er...
 
Sv: Locka ut bebis

:eek:Menar du att han kände huvudet..borde inte de va längre upp:eek: Här ska isåfall inte in nå fingrar i mejj..fast de klart..kanske inte är så skönt att bli penetrerad i pannan av pappa heller..men då kanske den fattar piken å kommer ut fortare:devil:
Tänk om bebis kommer ut med en bula i pannan:rofl:ojdå..måste va från inatt:angel::D

Japp och jag kunde oxå känna huvudet! Trodde han skämta först å att de inte alls kunde kännas så mycket. Men det gick att känna minst 5*5 cm på hans huvud! Kändes ungefär som ett större äpple var uppstoppat i musen! Så han låg väldigt långt ner men så åkte han ju i princip ruschkana ut sen oxå när de väl var dags ;)
 
Sv: Locka ut bebis

Sheeet va läskigt:crazy: men om de va så, då fick ni väl inte sexa? Stämpla sonen i huvet kan ju inte va nån höjdare:angel:
 
Sv: Locka ut bebis

Ingen Emro och ingen Vindvissla..så blev jag kvar till sist ändå alltså:mad: Dumma bebis lurar mejj..nu ska här gås en långpromenad, den ska ut:devil:
 
Sv: Locka ut bebis

Min bebis huvud kändes redan i vecka 29 ;)

Man får visst sexa, och man får även ha sex även om slemmis gått!
 
Sv: Locka ut bebis

Haha glad att jag kunde skrämma dej lite grand! Jag har bara sovit ju!

Fast..... jag har mycket mer mensvärk idag! Tror det är nåt på g! Mår illla som om jag ska ha mens också (fast det hindrade inte mej från att äta en stor frukost!)

Hur mår du idag?
 
Sv: Locka ut bebis

Skrämma lite?! Här låter du halva dagen gå innan du visar livstecken, klart man blir nervös;)
Idag känner jag inte av nånting, inte så mkt som en sammandragning än:( har iofs bara sovit och ätit frukost, vilket innebär att jag inte rört mejj mer än 4m totalt..funderar på å ut å gå en sväng å se om man kan få fart på allt igen..efter nattens gymnastiska övningar väckte pv mejj två ggr å fråga om det va på gång (jag hade tydligen sagt det i sömnen:rofl:) stackarn är nervös:D
 
Sv: Locka ut bebis

Min bebis huvud kändes redan i vecka 29 ;)

Man får visst sexa, och man får även ha sex även om slemmis gått!

:confused:Men alltså..usch..va skrämmande, nu måste jag ju be pv att kolla läget när han kommer hem:angel: hoppas han inte går i strejk sen bara:devil: för jag vill sexa med medans jag kan:D
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
817
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 220
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 534
Senast: Blyger
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
455
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp