Sv: Locka ut bebis
Ska du följa tråden ingår tumhållning
Spännande tråd!
Måste följa den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Spännande tråd!
Måste följa den...
Du kanske ska förvarna honom så att han inte blir helt förskräckt när du hoppar på honom i hallen? Eller du tänkte kanske klara av saken själv hihi.
Jag har en egen teori att orgasmer är jättebra substitut för tråkiga knipövningar....
Vad synd att du inte fick föda som du önskade men det kommer gå fint ändå förstås!uaaa. Det blir snitt iaf
Pa fredag (11/1). Ettan har nastan inte vuxit ngt alls de senaste 2-3 veckorna och det skiljer nu (uppskattningsvis) ett helt kilo mellan ettan och tvaan. Sa doktorn sade att det blir snitt.
Hoppas nu bara att ettan ar ok!!!! Men allt sag bra ut pa ul, sa forhoppningsvis ar det inga problem.
Men sjutton då! Jag som hoppades att det skulle ha blivit en ny bukebebis!
Men jag fortsätter att hålla tummarna. Sexa på du som får, det hade jag gärna gjort. Snart är jag så desperat att jag börjar läsa tantsnusk. Jag sitter redan och läser alla sextrådar på buke och avundas folk som faktiskt har ett sexliv.
Spännande tråd, verkligen!
Men måste bara fråga Breakdance, har du slemproppen kvar fortfarande när du är öppen så pass?