Locka ut bebis

Sv: Locka ut bebis

hehe 080108 var min plan också.
Men värkarna behöver inte göra ont då? För jag har haft som mensvärk sen igår oavbrutet, plus att jag har sammandragningar. Men man kan väl inte missa om det är på riktigt va? Det trycker nedåt och känns liksom som "uöähhhh". hihi

Undrar hur det går för Emro!
 
Sv: Locka ut bebis

Jag hade oxå som mensvärk igår..plus sammandragningar..men enligt bm så ändrade sejj sammandragningarna efter en stund inne på förlossningsrummet och blev till värkar *hokuspokus* och det va då jag började känna att "aha, nu kom de en va" bm bara skratta å svarade ja.. värkar känns lite mer som att de är dags att göra nr2..ofta..utan att de händer nå mer:angel:plus att mensvärken är kvar emellan..


Hoho..Emro..kläcker du:D
 
Sv: Locka ut bebis

Men sjutton då! Jag som hoppades att det skulle ha blivit en ny bukebebis!
Men jag fortsätter att hålla tummarna. Sexa på du som får, det hade jag gärna gjort. Snart är jag så desperat att jag börjar läsa tantsnusk. Jag sitter redan och läser alla sextrådar på buke och avundas folk som faktiskt har ett sexliv. :devil: :rofl:
 
Sv: Locka ut bebis

*kl*

uaaa. Det blir snitt iaf :cry:

Pa fredag (11/1). Ettan har nastan inte vuxit ngt alls de senaste 2-3 veckorna och det skiljer nu (uppskattningsvis) ett helt kilo mellan ettan och tvaan. Sa doktorn sade att det blir snitt.
Hoppas nu bara att ettan ar ok!!!! Men allt sag bra ut pa ul, sa forhoppningsvis ar det inga problem.
 
Sv: Locka ut bebis

Du ska se att det kommer att gå bra! Jag håller tummarna för hela familjen. Men tänk, snart har du dina småttingar hos dig. :love:
 
Sv: Locka ut bebis

Trist att det blev snitt när du helst inte ville det... Fast huvudsaken är ju att de kommer ut hela och friska! Tänk på fredag har du dina bebisar! Hoppas att vi är fler som pluppat då!
 
Sv: Locka ut bebis

Du kanske ska förvarna honom så att han inte blir helt förskräckt när du hoppar på honom i hallen? ;) Eller du tänkte kanske klara av saken själv hihi.
Jag har en egen teori att orgasmer är jättebra substitut för tråkiga knipövningar.... :D
 
Sv: Locka ut bebis

Du kanske ska förvarna honom så att han inte blir helt förskräckt när du hoppar på honom i hallen? ;) Eller du tänkte kanske klara av saken själv hihi.
Jag har en egen teori att orgasmer är jättebra substitut för tråkiga knipövningar.... :D

Och det är du inte ensam om:angel:;)
 
Sv: Locka ut bebis

uaaa. Det blir snitt iaf :cry:

Pa fredag (11/1). Ettan har nastan inte vuxit ngt alls de senaste 2-3 veckorna och det skiljer nu (uppskattningsvis) ett helt kilo mellan ettan och tvaan. Sa doktorn sade att det blir snitt.
Hoppas nu bara att ettan ar ok!!!! Men allt sag bra ut pa ul, sa forhoppningsvis ar det inga problem.
Vad synd att du inte fick föda som du önskade men det kommer gå fint ändå förstås! :banana:

Och angående storleksskillnaden behöver det ju inte betyda så mycket heller: det skiljde ett kilo mellan min systers tvillingar (de vägde 3 resp. 4 kg! :eek:) och det var ingen fara alls, mer än att den stora var ett matvrak och är det fortafarande vid 13 års ålder medan den "lilla" alltid varit liten i maten ;)

Lycka till!!
 
Sv: Locka ut bebis

Men sjutton då! Jag som hoppades att det skulle ha blivit en ny bukebebis!
Men jag fortsätter att hålla tummarna. Sexa på du som får, det hade jag gärna gjort. Snart är jag så desperat att jag börjar läsa tantsnusk. Jag sitter redan och läser alla sextrådar på buke och avundas folk som faktiskt har ett sexliv. :devil: :rofl:

Ja de hoppades jag oxå på:mad: Jag är verkligen så lycklig att jag har en hingst som väljer att kliva på trots magen och flåset:angel::rofl: orgasmerna så här nära förlossning är verkligen:eek::love:
 
Sv: Locka ut bebis

Du vet ialf när du kommer få ut de små..:D snittet kommer säkert gå jättebra, tänk bara viljen support du har i ryggen, på fredag kommer hela buka hålla tummarna för er:bump:
 
Sv: Locka ut bebis

Spännande tråd, verkligen!
Men måste bara fråga Breakdance, har du slemproppen kvar fortfarande när du är öppen så pass?
 
Sv: Locka ut bebis

Spännande tråd, verkligen!
Men måste bara fråga Breakdance, har du slemproppen kvar fortfarande när du är öppen så pass?

Nej den försvann förra veckan nån gång..gjorde en tråd om det då men vågade inte riktigt tro på det eftersom jag trots allt har två veckor kvar idag:angel::D
 
Sv: Locka ut bebis

Men är det inte "förbjudet" att nuppa då? Med tanke på infektionsrisken?
 

Liknande trådar

Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
817
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 220
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 534
Senast: Blyger
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
455
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp