Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Amen
8910
Problemet är nog inte hur du som mamma är utan hur ditt barn är. Tyst o snäll eller livlig och impulsiv.
Det jag lärt mig som mamma är att jag ALDRIG ska döma andra förräns jag gått en dag i deras skor.
Jag skulle också ha ordning på mina barn - jag får ordning på andras väldigt lätt.
Pillutta mig.
Nu är tackolov mina barn "bara" livliga och inte dumma.
Ja det är inte lätt att vara förälder och inte barn heller för den delen..Denna historia är kanske lite utanför tråden men jag ville ändå berätta.
Häromdan stötte jag på en tant som "försökte" uppfostra sin ca 8-10 åriga dotter på en klädaffär.Hon skrek åt sin flicka och tog tag i hennes kläder och då lade sig flickan på golvet i affären.Då säger hon högljutt med gäll röst att nu blir det minsann inga julklappar!!Jo snälla säger flickan då .Sen skickar mamman ut flickan från affären att vänta utanför medans hon kollar kläder.Den här mamman har jag sett förut också skrika åt sina barn på stan.Jag blev helt paff och visste inte vad jag skulle göra.Tyckte så himla synd om flickan.Om mamman skrek så inför massor av folk vad gjorde hon inte hemma med henne då..
Tycker verkligen inte om när man uppfostara barnen med hot.I övrigt tycker jag att många föräldrar ger alldeles för mkt uppmärksamhet till sina barn och underhåller dom alldeles för mkt.
Dessutom lär det vara ett tomt hot för vem drar egentligen in julklapparna till sitt barn?
Det är sååå mycket lättare att få någon annans barn att lyssna än sina egna.
Visst kan jag reta mig på "slappa" föräldrar men jag dömer dem ej.
Eftersom vi fortfarande ses hoppas jag att jag är en av dom som försöker med min uppmärksamhetskrävande lilla ängel...