Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur har ni det som har mjukliftar i era barnvagnar?Har ni även madrass i eller räcker den dynan/mjukheten som är inbyggd i liften?
Svar
4
· Visningar
2 060
Senast: Minta
·
Övr. Barn Är det nån annan som har erfarenhet av småbarnsdiarré, alltså den mer kroniska varianten (Toddlers diarrhea) ihop med dagis? Dottern...
Svar
8
· Visningar
5 647
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn som rubriken säger, den enda månaden i hela mitt liv vill jag inte vara gravid! jag sätter nästan hela min årslön på att jag är på...
Svar
13
· Visningar
1 357
Senast: wtf
·
T
Övr. Barn Skulle ni kunna lura eran partner och säga att du tar p-piller och sen inte gör det? Bara för att du vill ha barn? Och han vill vänta...
2
Svar
29
· Visningar
5 359
Senast: mik
·
Övr. Barn Vi blev kallade på möte med dagispersonal pga utåtagerande 2,5 årig son och fick frågan om vi vuxna slogs hemma:eek:. Hur skulle ni...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 660
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Vi är några familjer med barn i ganska jämn ålder som brukar umgås. Den ena familjen har två töser i åldrarna 5 och 7 och den andra...
2
Svar
28
· Visningar
4 937
Senast: Litenvit
·
Övr. Barn Har jag förstört hans amningsteknik? Han fick ju flaska i en vecka när mina bröstvårtor skulle läka. Nu suger han inte som han ska...
Svar
10
· Visningar
991
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Under dagen igår började mina bröst att ömma och bli hårda. Nu i natt har det blivit värre och det har läckt massor ur dom, inte bara...
Svar
7
· Visningar
3 297
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Har en nära vän nu som inte har BF förrens om 12 veckor. Och nu har hon ev. börjat få förverkar och bebis är påväg nedåt. Kan det kännas...
Svar
7
· Visningar
804
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Jag och en kompis satt över messenger idag och diskuterade barn och antal barn som kan vara bra och lämpligt att ha. För mig eftersom...
Svar
8
· Visningar
911
Senast: hillevie
·
Övr. Barn Visst är det underbart när bebis sover :love: Men jisses, har de (bebisarna) ingen tanke på sina stackars mammor? :eek: Tror...
Svar
6
· Visningar
951
Senast: jerseyko
·
M
Övr. Barn Hejsan hoppsan! Vi har funderat över min dotters (går i tvåan) läxor ett tag. Vi tycker att hon har mycket läxor för att gå i tvåan...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 493
Senast: Asa_S
·
Gbs
Övr. Barn Någon som har/haft GBS under graviditeten??
Svar
3
· Visningar
718
Senast: Ahi
·
Övr. Barn Detta kanske är en dum fråga, men då jag väntar mitt första barn,finns det många frågetecken att räta ut:angel:. Jo är det öppningar i...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: humlanotrocadero
·
Övr. Barn Sambon & jag sitter här & kollar i almanackan hur gammal våran son nu har blivit :angel: Ingen av oss har haft så där väldig stor koll...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Har åkt på en fruktansvärd förkylning. Mina hostningar låter normalt som om det skulle vara lunginflammation, fast det inte är det. Men...
Svar
13
· Visningar
12 148
Senast: paradiset
·
F
Övr. Barn Så var det dags för sonen att börja på förskola! Inskolningen är redan avklarad och den gick superbra! Det var pappan som tog ansvaret...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 982
Senast: Brandgul
·
P
Övr. Barn Jo , då var det dax för dotterns stora 1-års dag :bow: Herregud vad tiden går fort. Men jag , som inte är någon kock direkt, vill ha...
Svar
7
· Visningar
872
Senast: YorkWann
·
Övr. Barn jag är inte gravid, vad jag vet :smirk: men man vet ju aldrig när et kan inträffa. jag och min sambo är helt införstådda med att blir...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 803
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn I förrgår fick jag höra en sak av en bekant, som jag sedan har funderat på lite. Hon är själv förälder och sa just att "Kom ihåg att...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 526
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Rallylydnad

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp