Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn :D Var nyss inne på Värmlandstidningen & av 5 bebisar så hade 3 av dem mammor vid namn Jenny ;)
Svar
1
· Visningar
661
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Om ni har orkat läsa mina dagistrådar så vet ni att dottern har hamnat på ett riktigt skruttdagis där vad som är enklast för personalen...
2
Svar
26
· Visningar
4 987
Senast: Enya
·
Övr. Barn Alla pratar om att man ska lära barnet somna själv så att det kan somna om under natten utan att behöva hjälp. Är det någon som har...
2
Svar
38
· Visningar
2 405
Övr. Barn Ibland på tex barnkalas eller andra tillställningar får min dotter inte vara med de andra tjejerna och leka. Hon blir jätteledsen och...
Svar
6
· Visningar
1 727
Senast: Sar
·
L
Övr. Barn Hur många Barbie har barn numera? Det finns ju så många olika modeller och barn vill förstås ha flera olika. Jag som trodde att det...
Svar
3
· Visningar
1 011
Övr. Barn Har sökt testinfo om dem på nätet, men inte hittat något. :smirk: Någon som vet? Är de öht godkända enligt standarden?? :bow...
Svar
2
· Visningar
2 246
Senast: boccia
·
Övr. Barn Någon som kan förklara vad "lägsta nivå-dagar" är för något egentligen? 90 st a´180 kr. Vad är dom till för egentligen, och när använder...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 140
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Har precis haft mens och inväntar första ÄL för det första försöket att få till ett syskon. Men mensen dummade sig! Jag har relativt...
Svar
6
· Visningar
1 115
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Hur ställer ni er till det? Det ska tydligen införas i det allmänna vaccinationsprogrammet och vi funderar på att vaccinera lillkillen...
Svar
13
· Visningar
1 551
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Liten här hemma är mer vild än tam. Hon ålar, hittar saker på golvet jag inte hade aning om att vi hade, kryper under möbler och in i...
Svar
15
· Visningar
2 472
Senast: Minta
·
V
Övr. Barn Har ingen aning om hur det stavas, eller knappt ens vad det är för något. Men ni som haft problem med ichiasnerven under graviditeten...
Svar
19
· Visningar
6 684
Senast: Messy
·
Övr. Barn Såhär berättade vi för mormor att vi ska få en bäbis! Det tog en separation för att vi skulle förstå att vi älskade varandra! O...
Svar
8
· Visningar
1 062
Senast: Piruette
·
Övr. Barn När går era barn och lägger sig? Vardagar? Helger? Ålder på barnet?
2
Svar
21
· Visningar
4 905
Senast: lillamyggan
·
U
Övr. Barn Får man förhindra pappan till sitt barn att träffa sin dotter? Bli gravid och inte säga till pappan han han ska bli far förens två...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: ameo
·
Övr. Barn ..min sambo(31 år) & barnets pappa! Än en gång gör han "fel" i sitt sätt att vara mot våran son( dryga 3 år).:( Senaste exemplet imorse...
2
Svar
33
· Visningar
2 780
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Vi har en son på snart 3 år, i slutet på april. Han har eget rum. Han somnar själv i sitt rum, men på natten mellan ett-tre kommer...
Svar
7
· Visningar
792
L
Övr. Barn Hon som alltid har varit pigg och glad, läraktig och omhändertagande, glatt gått till skolan och älskat att lära har sakta förändrats...
2 3
Svar
40
· Visningar
12 014
Senast: jojjogalopp
·
Övr. Barn Min lilleman börjar bli stor, idag har han vänt sig flera gånger vid läggningen för att han inte vill sova. Det har han gjort förut med...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Nu när dottern är lite äldre och har börjat på dagis har jag några funderingar om hur jag ska göra med hennes pappa. Han träffar...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 077
Senast: Snuffsan
·
T
Övr. Barn Ni som redan har småbarn, är ni nöjda med er vagn? Vad är bra, vad är dåligt? 3 hjul, 4 hjul, uttagbar lift eller inte.... mm mm Var...
2
Svar
38
· Visningar
3 673
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp