Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har tänkt exakt samma! Eller de som säger att de absoluuut inte har råd att ha pappan hemma några månader, men nog tusan har de råd med bara köpa nya POP-kläder och två lyxvagnar. Konstig prioritering, tycker jag.
Jag har tänkt exakt samma! Eller de som säger att de absoluuut inte har råd att ha pappan hemma några månader, men nog tusan har de råd med bara köpa nya POP-kläder och två lyxvagnar. Konstig prioritering, tycker jag.
Vår bebis har mest Traderakläder och fådda saker, men ibland får h*n något nytt som vi okynnesshoppat. Både miljövänligt, ekonomiskt och så har någon annan slitit kläderna mjuka och gosiga.
vet en butik som säljer tröjor å sånt för ca 1200kr st.....dyrt...rean låg de på ca 459kr per plagg!
Men alla hänvisar ju till polarn & pyret när ni pratar "lyx" för mig står PP för lågpriskläder ???
Dyrare saker är väl tröjor för över 500 kr och overaller för över 1000??
Men alla hänvisar ju till polarn & pyret när ni pratar "lyx" för mig står PP för lågpriskläder ???
Dyrare saker är väl tröjor för över 500 kr och overaller för över 1000??
Vi lever verkligen inte i samma ekonomiska värld
Åtminstone inte här på Internet kanske