Snälla, sätt fart!

Sv: Snälla, sätt fart!

Grattis!!!

Här väntas det fortfarnade men slemproppen har dock gått så känns lite bättre.

Tack, tack allihopa!
Slemmis låter bra, då är det nog dax snart! Lycka till!!!

Tänkte bara snabbt medela att i måndags den 4:e februari föddes lille Rikard...så du hade helt rätt det var på g ;)

Kan nog inte beskriva det på trevligare sätt än snor :s
Det var gulaktigt blandat med lite blod och segt i konsistensen. Väldigt många som inte märker att den går vad jag förstår.

*knapp*

Grattis till er båda två!!!
Jag satt just och funderade om 08 var flickornas år här på buke.. Men så var det ju kanske inte!!

Återigen!
GRATTIS!

Kan nog inte beskriva det på trevligare sätt än snor :s
Det var gulaktigt blandat med lite blod och segt i konsistensen. Väldigt många som inte märker att den går vad jag förstår.

Min BM hittade den när jag slet av mig kläderna. Men jag hade så kraftiga värkar så jag tänkte inte på att kolla efter ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 721
Senast: Tualma
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 450
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka