Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Övr. Barn Hur vanligt är det att mensen inte uteblir i början av graviditet? Haft en väldigt konstig mens precis där det började som vanligt...
Svar
5
· Visningar
1 268
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn I höst har vi bestämt att vi ska resa utomlands i 1 vecka. Våran dotter blir 3 år i höst och vi ska ta med oss henne för hennes farmor...
Svar
1
· Visningar
708
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Aj, aj, aj. Snurpe har bestämt sig för att sluta amma, men snurpes tuttar verkar inte ha bestämt sig för det. Sonen på 8 månader har...
Svar
12
· Visningar
1 995
Senast: snurpe
·
V
Övr. Barn Jag har svaga misstankar om att jag kan kanske kanske vara gravid ( för tidigt att testa än...) Nu är det så att jag har riktiga...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Vinga
·
F
Övr. Barn Hej, behöver tips,haft en rejäl fajt med sambon(igen).Tycker det går alldeles för mkt tid och pengar till hästen och hundarna.Han tycker...
2
Svar
22
· Visningar
2 129
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Saker och ting är föränderliga.. Vårt suveräna mysiga lilla dagis ska från nyår få 7 nya småbarn för inskolning. (dubbelt så många i...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 683
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Barn Har ni tecknat någon barnförsäkring? Sjukförsäkring eller olycksfall eller båda? Och varför? Och var? Igår kväll började vi...
2
Svar
32
· Visningar
4 907
Senast: Gandalf
·
T
Övr. Barn jobbar med kemikalier och laborerar endel om dagarna.. har arbetskläder som företaget står för. Kläderna har en tendens att förstöras...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: yogurt76
·
Övr. Barn Nu är man helt okunnig på området känner jag. Stänger förskolorna (kommunala) för sport och påsklov????? :confused:
Svar
5
· Visningar
10 195
Senast: sofflan82
·
Övr. Barn Arvid har alltid huvudet åt höger, eller "rakt upp". Lägger man rätt huvudet åt vänster så åker det tillbaka till högerläget. Jag har...
Svar
16
· Visningar
11 839
Senast: doglover
·
Övr. Barn Vi ska till Frankrike i sommar och hyra bil med bilbarnstol för vår 1-åring (då 1,5 år). Någon här som gjort detta tidigare? Har...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn När barnet går på dagis och skola så fattar jag det som att de där har en försäkring. Men när barnet är nyfött tills det börjar på...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: ullo
·
Övr. Barn Finns det fler som gör som jag? Ibland får jag jag lite dåligt samvete. När sonen på snart tre år vaknar tidigt,vid 07 tiden, brukar...
Svar
11
· Visningar
1 159
Övr. Barn Vart kan jag hitta det? Gärna både med och utan foder...
Svar
1
· Visningar
1 286
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ja hur får ni ihop ekonomin ni som pluggar eller har pluggat och har barn?? Räknar och räknar på hur vi ska få det att gå ihop om/när...
Svar
3
· Visningar
1 464
Senast: Bri
·
Övr. Barn När började ni att ha era i sittvagn istället för liggvagn? Jag tog idag fram sittvagnen och la i en mysig fårpläd och hoppades på...
2
Svar
23
· Visningar
5 531
Senast: Mustasukka
·
J
Övr. Barn Äntligen så fick vi ett plus :bump: Har försökt i 8 månader och så igår så visade det plus :) Detta är första gången för mig och...
2
Svar
22
· Visningar
2 029
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Barn Hej! Vi är några stycken som vill ut och resa till Asien nästa vinter. Vi kommer ha en treåring och en ettåring med oss och ingen av...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn min sambo? långt inlägg.... Han har sen vi träffades för 3,5 år sen varit negativt inställd till att skaffa barn. "Jag ska...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: jerseyko
·
+
Övr. Barn oj! jag plusade precis... :eek::D:crazy: är så himla glad, men kan inte tro att det är sant!! vågar inte riktigt vara glad... går runt...
2
Svar
36
· Visningar
2 720
Senast: Piruette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp