Nu vill vi ha bebis..!!

Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

p.s du kanske ska va glad att du slapp krysta ut honom med det huvudmåttet ;)

Fast jag har krystat ut en med 38,5 och en med 35cm och jag lovar det var ingen skillnad. :)
När jag fick min första 38,5cm var jag avis på alla på bb som hade barn med "små" huvuden. Tänkte att de måste ha haft det plättlätt. Men efter andra insåg jag att det inte var någon större skillnad i smärta. :D
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Ja jag kände att det var ganska skönt att slippa krysta överhuvudtaget...! :crazy:;) Fast iof känns det ju lite grann som att man gått miste om en upplevelse. Men men.. kan ju bli fler! Är säkert lätt till att man blir sugen igen, för de är ju så fantastiskt underbara. :love:

Han är fantastiskt snäll och go min lilla pojke. Äter som en häst!! Jag har kombinerat amning med flaska för att han sög sönder mig nästan på en gång.. *ajjj* Men nu börjar de läka något och då är det ju bara att köra på igen! Tycker dock att det är jätteskönt att vi kan hjälpas åt med matningen eftersom jag är väldigt handikappad efter snittet.

Kan nu också avslöja att lillen ska heta Erik. :)
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Roligt att höra :)

Själv sitter jag här med en förkylning + elak hosta och förvärkar som kommer och går. Skönt att slippa det va? *hi hi*
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Äter som en häst!! Jag har kombinerat amning med flaska för att han sög sönder mig nästan på en gång.. *ajjj* Men nu börjar de läka något och då är det ju bara att köra på igen!

Har du testat "bröstvårtskräm"??
Helt underbart kanon mot såriga bröst.
Jason sög sönder mig oxå då han åt som en hel elefant. Men den krämen fick dom att läka på bara nån dag eller två.:bow:
 

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 887
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ja, jag har BF den 28 april, 15 dagar kvar i dag......(snart 14 då denna dagen går mot sitt slut) Vilka är vi fler som väntar nu...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: memma
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 022
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år På förlossningen! Jag har haft rätt jobbiga förvärkar och sammandragningar nu en tid, och den senaste veckan har jag knappt fått sova...
Svar
11
· Visningar
1 445
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp