Nu vill vi ha bebis..!!

Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Tack! :D

Ja man är ju så otroligt nyfiken på det lilla livet där inne. Men tiden kommer så snart så du anar inte! Rekommenderar dock inte att gå över tiden.. ingen höjdare! ;)
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Vad stor och fin har är, inte så rynkig som nya bebisar kan vara - gullunge :)
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Tack! :D

Ja man är ju så otroligt nyfiken på det lilla livet där inne. Men tiden kommer så snart så du anar inte! Rekommenderar dock inte att gå över tiden.. ingen höjdare! ;)

Grattis till bebisen.

Ska få min två veckor INNAN bf, har jag bestämt. Sen hänger det på att den lilla/e ligger riktigt och att doktorn är snäll. Har blivit lovad en igångsättning om bara allt är som det ska.
Gick själv över 3 veckor med den första, fruktansvärt lång tid. Man gick och hoppades på att inatt kanske det kommer igång, sen blev det igångsättning ändå.
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Grattis!
Det är viktigt att hålla bukeforumet uppdaterat;)

Fler som tycker det är lite upprörande att det blev som det blev, och att jag kunde besparats det onödigt utdragna värkarbetet. Dessutom hade det blivit mindre roligt om det hade upptäckts i ett ännu senare skede..!
...och bebis hade sluppit börja jordelivet med en nål i baken:)
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Och det ska bli väldigt intressant att få läsa förlossningsjournalen.. men den ska tydligen dröja en 2-3 månader, av nån anledning.
Det låter ju konstigt. Vaddå, ska den censureras först eller? :crazy: Jag fick kopiera min själv på BB innan vi skrevs ut.

Och GRATTIS!!
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Åhh, grattis! Vilken underbart söt pojke! :love:
Och visst är det fantastiskt att vara mamma! :love: Jag går som på lyckorus hela dagarna. Förutom när jag svär lite över mina förbannade stygn. Har inte suttit ner på en vecka nu. Fick åka in och plocka några av stygnen idag för att seom det blir bättre men jag är tveksam.
Har inte ens kunnat ta ut lillan i vagnen än för att jag knappt kan gå för att jag har så ont. :(
 
Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Ååååh, stort grattis, vilken liten sötnos!
Tänk att man kan bli sugen igen trots att man har en liten sexmånaders hemma. Jag menar, man har ju nyss varit där... :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
17 887
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Ja, jag har BF den 28 april, 15 dagar kvar i dag......(snart 14 då denna dagen går mot sitt slut) Vilka är vi fler som väntar nu...
Svar
9
· Visningar
1 290
Senast: memma
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 022
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år På förlossningen! Jag har haft rätt jobbiga förvärkar och sammandragningar nu en tid, och den senaste veckan har jag knappt fått sova...
Svar
11
· Visningar
1 445
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Jämställt förhållande
  • Ford S-max

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Regntäcke till shettis?
  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp