Nu vill vi ha bebis..!!

Sv: Nu vill vi ha bebis..!!

Måste säga att jag hellre tar bebisbajs i handen än dylikt från en 80-åring..!! :eek::eek: :rofl::rofl: URK!!
Jag har försökt locka med diverse hyss som bebbe kan få ställa till med här ute i världen, men näe då.. ingen respons än så länge..!

Nej men har ätit en del choklad + en massa ananas.. Har hört nånstans att ananas skulle kunna göra susen..! Nu har jag börjat städa och pyssla här hemma också, vilket mest gör ont.. men jag är sååå trött på att bara sitta eller ligga och gnälla och älta och vänta.. Får väl ställa mig och baka snart eller nåt. Kolakakor kanske då, med nutellaöverdrag? :idea: Mmmm.. :p

Har du fortfarande int efått bebis?

Har följt din tråd, men nu var det ett tag sen.
Borde det inte vara hög tid?

Lycka till, och sätt fart på din buke-bebis!! :banana::banana::banana:

Nej men har ätit en del choklad + en massa ananas.. Har hört nånstans att ananas skulle kunna göra susen..! Nu har jag börjat städa och pyssla här hemma också, vilket mest gör ont.. men jag är sååå trött på att bara sitta eller ligga och gnälla och älta och vänta.. Får väl ställa mig och baka snart eller nåt. Kolakakor kanske då, med nutellaöverdrag? :idea: Mmmm.. :p

Ja, sen läste jag att man måste äta 7 ananasar för att det ska ge effekt.
Kolakakor med nutellaöverdrag lät inte helt fel :D
Inget hänt inatt?

Antingen har miss_kala blivit kidnappad eller så föder hon barn! Hoppas på det senare! Har vi ingen bukerepresentant???

Mään hon kan ju inte bara lämna oss utan att säga något! Vi sprängs ju av nyfikenhet! miss_kala du är avskedad! :D

*skrattar*

Hon kanske fick brått att komma iväg och inte hade tid att besöka buke en sista gång ;) :D

Men verkligen!! Jag hade ställt upp direkt om jag hade fått hennes nummer *fniss* Jag vet inte riktigt vem jag ska... Jo det vet jag allt. Dentaku får nog bli min mellanhand. (Fast jag har inte frågat ännu ;))

Karlstad. Det vet jag att hon skrivit här i någon tråd :) Kanske denna till och med :p

Äsch då, hittade detta när jag googlade på Webbisar + Karlstad:

"Inga mer "webbisar" efter första januari 2008.

Bilder på nyfödda i Värmland kommer inte att publiceras på vår webbplats efter den sista december 2007. Orsaken är att personalen på Förslossningsavdelningen har svårt att hinna med, samt att vi bedömer att det numera finns så många andra alternativ till att publicera bilder på nyfödda."

Så nu får vi vänta tålmodigt på att de kommer hem!

*kl*
Hoppas allt går bra för miss_kala! Hoppas hon kommer hem snart och avlägger rapport =)

*KL*

Var inne på värmlandstidningen och tittade. Där var det bild på en liten gosse, vars mamma hette Jenny. Är det någon som vet vad miss_kala heter i förnamn?

*KL*

Var inne på värmlandstidningen och tittade. Där var det bild på en liten gosse, vars mamma hette Jenny. Är det någon som vet vad miss_kala heter i förnamn?

Jag är så nyfiken så jag börja kolla igenom alla hennes inlägg :rofl: Men kom fram till att hon nog heter Emma???

p.s kolla datumet på inlägget :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn (OBS! Långt) Har ett problem jag gruvat mig över länge nu och hoppas på att få hjälp med lite nya tankar... Jag är gift sedan många...
2 3
Svar
59
· Visningar
18 018
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 040
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Fick sms imorse från en vän/jobbarkompis som var beräknad samma dag som jag, 3 maj. Hon fick en dotter i natt! Men det var ju jag som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 314
Senast: domino
·
B
Övr. Barn Ja, ni som läste min övertidstråd och peppade mig- TACK :love:, dagen efter kom det igång helt av sig självt :banana:! Som sagt jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 633
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar