Black Friday

Ketrawzc

Trådstartare
Vi behöver en tråd här också!
Vad hoppas ni fynda?

Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte behöver något särskilt 🤣

Men handskar och ridbyxor får man väl alltid köpa?

Men vad är det med all rea som är NU? 20% på helt köp i 12h tex. Är de för man ska shoppa nu så sänker de ännu mer på black friday? 🤔

Jag tycker att det var oerhört länge sen som det gick att göra fynd på SIHS. Sen de flyttade från Globen har jag inte gjort ett enda. Har hittat några udda saker, som en grön och lila longerlina:love: men inget som varit extra billigt. Tycker att många montrar är likadana, det ska vara exklusivt och man har färre saker som är dyrare.

Fördelen är att kunna prova saker som hjälmar och stövlar när det finns flera olika modeller på samma ställe.

Jag tycker att det var oerhört länge sen som det gick att göra fynd på SIHS. Sen de flyttade från Globen har jag inte gjort ett enda. Har hittat några udda saker, som en grön och lila longerlina:love: men inget som varit extra billigt. Tycker att många montrar är likadana, det ska vara exklusivt och man har färre saker som är dyrare.

Fördelen är att kunna prova saker som hjälmar och stövlar när det finns flera olika modeller på samma ställe.
Ja det är väl så, svårt att fynda.. jag köpte stövlar förra året, perfekt att prova och jämföra.
Som du säger, man kan känna och klämma åtminstone 😁

Jag fyndade Jacson vinterstövlar för 300:- förra året! Fördelen med att ha stora fötter ibland :D annars håller jag med om att det inte är en mässa att fynda på, snarare att man kan köpa sånt man tänkt beställa online.

Jag ska spana efter höga bakbensskydd med hård insida och fluff.
Valacken har inte alltid koll på benen när han far iväg för sina påhittade monster och spöken och har förra vintern lyckas slå på sig med brodden så det blivit ett litet överben, trots skydd men då mjuka meshskydd från alequi. Han är även skavkänslig så fluff bör det vara.
Spanat på Armas som ser väldigt trevliga ut, dock lite dyra för min plånbok just nu. Så jag hoppas på bra rabatt någonstans 😁

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 492
Senast: Red_Chili
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 097
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 529
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 274
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Snabbtest för Gardia