Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Övr. Barn Hej, måste få fråga en liten grej. Jag har själv inga barn men hoppas att ni kan svara åt mig. Jag tycker ju att svaret e så...
Svar
16
· Visningar
1 269
Senast: Niklasson
·
Övr. Barn Är det nån som använder sådant ? Jag funderar starkt på skaffa. Jag menar, det finns ju plötslig spädbarnsdöd, och vem säger att inte vi...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 835
Senast: diamonia
·
Övr. Barn Barnen ska ha maskerad hos dagmamman på måndag och "super-okreativa" Timsetim har en idé men vet inte var jag kan fixa grejor! Tänkte...
Svar
7
· Visningar
6 944
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur stor är chansen för tex mig att få tvillingar? Oregelbundenhet på äggstockar? Dvs min ägglossning har inte varit den jämnaste...
2
Svar
30
· Visningar
3 784
Senast: Sar
·
M
Övr. Barn vi har en son nu på ca 13månader som har sovit mestadels i våran säng,men vi känner att det e dags att han ska lära sig att somna i sin...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: lovehorses
·
N
Övr. Barn Tänkte göra älggryta idag. Men dottern (8 månader) äter middag med oss så skulle vara trevligt om hon åxå kunde äta den istället för att...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Hur farligt är egentligen rök? Jag själv tycker att röklukt och folk som luktar rök är vidrigt. Troligtvis pga min astma, jag blir...
Svar
16
· Visningar
6 140
J
Övr. Barn Jag här nu läst på många sidor då det är första gången för mig.. Många skriver att dom har fått ont i brösten ,illamående, hungriga...
2
Svar
20
· Visningar
2 311
Övr. Barn Hur är det nu med välling? Hur ska man ge vällingen? Vad behöver man komplettera med? Just nu får min son vanlig mat, gröt och...
2
Svar
27
· Visningar
2 314
Senast: doglover
·
Övr. Barn Sonen sitter ju bara å hänger åt sidan..... Det funkar inte så bra med en filt att bunkra upp med. Någon som vet om en slags dyna man...
Svar
17
· Visningar
3 980
Övr. Barn Ja som rubriken lyder...när fixerade sig era barn? Jag är i v.36 och var hos barnmorskan idag och då var inte barnet det allra minsta...
2
Svar
30
· Visningar
14 656
Senast: Naggur
·
R
Övr. Barn En kompis till mig pluggar till sjuksköterska och hon hade en föreläsning häromdagen som handlade om barn och barnafödande. Enligt...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 374
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Jag har hört att det kan vara farligt att ha katter under graviditeten,´.. det är tydligen ngt som dom bär på som kan orsaka missfall...
2
Svar
20
· Visningar
2 677
Senast: Mynta2
·
I
Övr. Barn Ska det verkligen vara så här? Ska vilken vecka som helst föda vårat andra barn och det var tänkt att barnens mormor ska vara hemma...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 322
Senast: boccia
·
Övr. Barn Jag glömde fråga när jag ringde, och nu är det stängt. Måste fylla i om föräldrapenning på nätet åt mig och sambon i dag/nu...Men kan...
Svar
13
· Visningar
1 904
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn tyckte magnus ugglas låt passar bra in här :angel: men usch vad jag mår illa HELA tiden! det går fan inte över... är i vecka 7 nu...
Svar
14
· Visningar
1 454
Övr. Barn Hur vanligt är det att bebben kommer tidigare än tänkt? Har beräknad bf 22 mars och vi ska flytta snart. Vill inte föda mitt i flytten...
Svar
14
· Visningar
3 224
Övr. Barn Idag har jag gått 8 dagar över tiden (bf 24/1) och nu börjar jag bli LESS!!! Det har ju funkat med såna här trådar tidigare, så jag...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 166
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Ja, när började ni låta era små gryn smaka på smakisar?
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 639
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Nu börjar jag bli så less, för Rasmus är så himla mammig, hela sin vakna tid under dagen går åt till att antingen äta eller ligga och...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 365
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp