Instinkterna mån tro?

Sv: Instinkterna mån tro?

Haha, här är en till 19-åring som verkligen börjar känna ett bebissug :D. Men det får nog dröja några år till ;).
 
Sv: Instinkterna mån tro?

Mitt sug började ungefär också vid 19, eller nja egentligen vid 18. Jag gjorde en abort som jag egentligen inte alls ville och efter det var det ett fruktansvärt sug, men det mättades av med tiden men har sen dess alltid funnits där i bakgrunden.
Nu har suget vuxit sig väldigt starkt igen och jag har väl smått om smått börjat "bearbeta" sambon, men det lär vänta minst några månader och kanske år för min del..
Ska tillägga att jag är 22 nu.
 
Sv: Instinkterna mån tro?

Snacka om att ligga i! :D
Jag var också rädd för förlossningen, riktigt rädd, hade panikångest och dödslängtan mot slutet. Men den var inte så farlig, faktiskt. Själva förlossningen kan jag göra om varje dag om det är så!

Måste ju passa på innan jag blir för gammal om vi ska hinna med att få en stooora familj. :love::D
 
Sv: Instinkterna mån tro?

jag blev bebissugen när jag var runt 17 tror jag. Sen mattades det av ett tag. Sen började jag jobba på Sats barnpassning, och passade helt gudomligt söta barn :love:.
Men sambon vill inte ha barn än på längem vilket jag förstår, han har mycket som han vill hinna göra innan...
Och jag vill ha fast jobb, kunna mitt jobb och så innan jag skaffar barn. Lön har jag så jag klarar både mig själv och ett eventuellt barn.
Fast jobb har jag också snart.
Men dock kan jag inte pendla så långt som jag gör om jag väljer att skaffa barn, så jag vill hinna vara här ett par år och sen hitta ett jobb närmare där jag bor...
Så runt... 25... Då kommer jag börja fundera på barn, när i livet jag vill ha barn. Och jag är 22 nu.
Och dessutom, ring på fingret ska jag ha Innan barn.
Så där är det upp till sambon när det blir...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Bästa Buke, hjälp mig att reda ut mina tankar. Vi har som bekant en kastrerad dvärgpinscherhane som är 7 år, han är okomplicerad på alla...
2
Svar
39
· Visningar
4 682
Senast: Eurydome
·
Gravid - 1år Vad ska man göra när man planerat livet efter ETT barn och ett till knackar på? Misstänker att jag är gravid. Vi har skyddat oss med...
2
Svar
21
· Visningar
3 808
Senast: ako
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
36 915
Senast: monster1
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 529

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp