Ett barn till?

Jag tänker att att abort är ett av alternativen och att hon vill ha inputs för och emot
Om jag hade skrivit det TS skrivit, så tror jag att det hade betytt att abort var en rätt bra idé under omständigheterna, även om jag inte hade varit framme vid att formulera det.

Argument mot abort brukar inte saknas på buke, dem behöver jag inte bidra med.

Argument för abort kan ju framstå som lite brutala. Men det är ju viktigt att vi minskar skuldbeläggandet kring att göra abort. En abort är en rätt liten händelse jämfört med att få ett barn (som dessutom tycks få en rätt hopplös pappa).

Om jag hade skrivit det TS skrivit, så tror jag att det hade betytt att abort var en rätt bra idé under omständigheterna, även om jag inte hade varit framme vid att formulera det.

Argument mot abort brukar inte saknas på buke, dem behöver jag inte bidra med.

Argument för abort kan ju framstå som lite brutala. Men det är ju viktigt att vi minskar skuldbeläggandet kring att göra abort. En abort är en rätt liten händelse jämfört med att få ett barn (som dessutom tycks få en rätt hopplös pappa).

Då är jag med på ditt resonemang ;) ! En fördel för TS om hon väljer abort är ju att graviditeten upptäckts tidigt - mindre ingrepp osv.

Liknande trådar

Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 640
Senast: Ninnurur
·
Övr. Barn Vi har 2 barn. Ett på 10 och ett på 7. Det yngre barnet är till vissa delar extremt olik sitt äldre syskon och saker som fungerat med...
Svar
16
· Visningar
1 127
Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
35
· Visningar
4 758
Senast: MiaMia
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 315

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka