A
Anonym4
Sv: Det måste vara fel på mig:S Eller?
Hejsan..
förlåt ts för trådkapning nu..
HUR pass överviktig är du och hur mkt rekomenderar bm eller liknande dig att du ska gå ner "för att det ska ta"? Och hur mkt svårare är det för en kraftigare att bli gravid? Jag är själv kraftig..
Till ts.. hoppas det ordnar sig för dig!
Hade det ungefär som du för ett drygt (med betoning på drygt) år sen. Nu VILL han också ha barn, men då var han osäker.
Är på nionde försöket nu. Har varit helt "galen" och också sett magar överallt. Är ju överviktig så försöker ju samtidigt gå ner i vikt också. Har varit väldigt öppen här på forumet och verkligen skrivit vad jag tänker precis just då i inlägg. De har tydligen uppfattats så negativa att någon har tyckt att jag har psykiska problem och det känns rätt synd. Jag har inte psykiska problem (vad man nu menar med det) bara för att jag som så många andra tycker att nio försök är en evighet eller känner stor svårighet med att gå ner i vikt. Jag vet att nio månader inte måste vara så himla länge, men det känns ju så såklart. Sen vikten jobbar jag på, men har alltid varit rund och det är ju svårt att gå ner. Känner dock inte att jag måste gå ner innan jag blir gravid, men visst underlättar det ju på många sätt. Klart man kan vara ledsen utan att må för dåligt psykiskt eller vad man nu menar... just för att allt känns hopplöst. Ena dagen känner man sig inte alls lika uppgiven som den andra. Sen är jag trött på jobbet, det är vinter och man har ätit en massa julmat osv. Dvs, som många andra också känner...
Läser om många i min sits och jag tror inte att alla är helt uppgivna även om det verkar så ibland.
Hejsan..
förlåt ts för trådkapning nu..
HUR pass överviktig är du och hur mkt rekomenderar bm eller liknande dig att du ska gå ner "för att det ska ta"? Och hur mkt svårare är det för en kraftigare att bli gravid? Jag är själv kraftig..
Till ts.. hoppas det ordnar sig för dig!