Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Var det inte ett tag sen hon var här?? Har det blivit bäbis??
Svar
3
· Visningar
938
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Efter en halv dag på gynakuten i Uppsala i torsdags konstaterades att jag hade infektion i livmodern (efter förlossningen). Fick två...
Svar
6
· Visningar
4 979
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Min son på snart 3 år har börjat intresserat sig på det kvinnliga och manliga könsorganen. Men jag e litet levande frågetecken nu...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 546
P
Övr. Barn E de ngn som vet?? Har testat ägglossning ett par dagar nu o ikväll visade de LH-stegring (clearblue digitalt). Hur många dagar har man...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: Mitten
·
V
Övr. Barn Ja, jag vet att det har funnits flera trådar om dethär, men jag verkar vara helt inkompetent när det gäller sökfunktionen, så jag frågar...
Svar
12
· Visningar
1 760
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Barn Hur tidigt/sent fick ni tecken på att ni var gravid? Hur kände ni? I mitt fall fick jag känslan väldigt tidigt nämligen och tyckte...
Svar
15
· Visningar
47 895
Senast: nDian
·
Övr. Barn Någon här som har gått på/går på det? Jag tycker ju om yogan, så jag vill ju gärna gå på det! Men jag har sökt lite på nätet och...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Hej jag har ett problem..Jag har inte hafft någon mens.. Jag har trott att den ska komma nu i x antal dagar har hafft lite molande i...
Svar
15
· Visningar
1 744
Senast: Bollen
·
Övr. Barn Min lördags-eftermiddag var allt annat än skoj - Vi kom hem från stallet efter lite pyssel, satte oss i soffan för att ta det lugnt en...
Svar
7
· Visningar
1 545
Senast: ZorréZaid
·
C
Övr. Barn Hur fungerar det med besöken på mvc? Jag arbetar heltid och antar att det lär få bli på arbetstid som besöken kommer ske. Det är väl...
Svar
14
· Visningar
5 699
Senast: Carolus
·
B
Övr. Barn Är det någon som vill tipsa om hur man bäst motiverar en 10 åring grabb att ridning inte bara är för tjejer och att det är kul när man...
Svar
15
· Visningar
2 052
Senast: Basilika
·
C
Övr. Barn Kliver in med ett anonymt nick... Jag har precis plussat på ett grav. test. Det var inte någon planerad graviditet alls. Visst så...
2
Svar
29
· Visningar
2 671
Senast: alice
·
V
Övr. Barn I vilken vecka föddes era barn? Kom dom för tidigt eller gick ni över tiden? Någon som verkligen fått på sitt BF-datum? Tycker att...
2 3
Svar
58
· Visningar
22 954
Senast: boccia
·
Övr. Barn Efter förra månadens kräksjuka så var det fram med äl-testet igen, nytt försök! Eftersom jag varit skengravid nu flera gånger så vågade...
2
Svar
23
· Visningar
2 342
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag funderar på lite saker vad det gäller delad föräldraledighet. Det råder ju inga som helst tvivel om att min sambo inte skulle vilja...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 570
Senast: mino
·
Övr. Barn När ni köper i affären, vilket väljer ni och varför? Har hört massor om det ena och det andra---
2
Svar
29
· Visningar
15 210
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Är det vanligt att man har en värk under graviditeten i nedre regionen av magen och mot ena sidan? Vissa...
Svar
6
· Visningar
1 498
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Hur tillagar man potatis i micro? Alltså vanlig potatis. Tycker det kan vara lite onödigt att koka EN potatis i kastrull... Jag har...
Svar
18
· Visningar
5 664
C
Övr. Barn Startar en ny tråd istället för den gamla "jobbig väntan"-tråden. Nu är alltså mensen sen igen! Det första jag tänker nu är inte att...
2
Svar
31
· Visningar
3 173
Senast: Curly
·
Övr. Barn Köp Barn Snabb leverans - billiga priser Hög Kvalité -Köp Barn Nu www.ellos.se Fick jag upp som sökresultat då jag skrev...
Svar
3
· Visningar
815
Senast: Ajano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp