Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Bebis vägrar sova i natt och jag har tillfälligt gett upp. Men när jag gick här och nynnade för att få henne att somna kom jag och...
Svar
4
· Visningar
1 771
Senast: Minta
·
I
Övr. Barn Vi skall i sommar resa runt lite, och vi har en 10mån nu kommer vara 14mån då. Finns det något vaccin eller något sådant man behöver...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hur hade ni reagerat om en ganska nära vän till er sagt så,ponera att du skulle fika hos denna personen,personen känner dig och ditt...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 592
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Ett gott skratt förlänger livet! Om spermier från pappan inte träffar mammans ägg blir det bara en vanlig omelett av det...
Svar
18
· Visningar
1 334
Senast: hanny
·
N
Övr. Barn Jag har klantat till det rejält nu. Jag har haft oskyddat sex (väldgt dumt jag vet) och idag räknade jag på vart någonstans jag befann...
2
Svar
37
· Visningar
2 979
Senast: Nervvraket
·
Övr. Barn För ca en vecka sen hade min 02:a en kompis hemma, vid ett tidigare tillfälle har dessa två klippt sönder kläder. Så jag påminde extra...
2
Svar
23
· Visningar
3 260
Senast: Onnie
·
Övr. Barn När ni blev gravida, berättade ni nyheten med en gång för eran sambo/pojkvän? Hur la ni upp det? Hur tog han det?
Svar
5
· Visningar
938
Senast: amalia
·
Övr. Barn Spinoff på tråd på senior apropå män som inte kan duka utan vägledning, för jag vet att jag fick hjälpa till i tvättstugan, duka m.m...
2
Svar
37
· Visningar
2 765
Övr. Barn Arvid har nu ätit gröt i snart 2 veckor, det funkar jätte bra. Han har bajsat ca var 3 dag, bajset har varit ganska "segt" men inga...
Svar
18
· Visningar
9 085
Senast: chrysler
·
S
Övr. Barn Jag hittade inga jämtlandsmammor här...eller så har jag inte letat tillräckligt noga.... Iallafall... Jag är en 2 barns mamma som...
Svar
6
· Visningar
1 054
Senast: Sevlan
·
Övr. Barn anligt gravid.se hade jag ägglossning den artonde, sex blev den sjuttonde. igår kväll var det totalkaos i min mage. den kurrade som en...
Svar
13
· Visningar
10 561
Senast: doglover
·
Övr. Barn Det fanns ju en tråd (senast igår) om att man kan få mensliknande blödningar även at man är gravid. Kan det vara så att HCG hormonet...
Svar
3
· Visningar
671
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Är det under graviditeten farligt att träna på gym? Är det farligt att tex träna på gym och sedan simma efteråt? :confused::confused...
Svar
6
· Visningar
898
Senast: ÅDI
·
Övr. Barn ...hur det känns att slutligen tvingats inse att du har ett barn vars personlighet är så olik din egen att hon känns som en främling...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 268
Senast: Kamomilla
·
Övr. Barn Någon som har/haft lågt övertryck (blodtryck) under graviditeten? Jag har väldigt ofta ont i huvet och är yr och mitt övertryck låg i...
Svar
9
· Visningar
3 876
Senast: ÅDI
·
B
Övr. Barn Som jag skrivit i tidigare trådar - dottern mår skit! Tycker vi kämpar på så bra - så pass starka ändå! Har skrivit att jag har...
Svar
2
· Visningar
992
J
Övr. Barn Någon mer än jag som har fått två månader förtidigt el mer.. skulle gärna vilja veta lite hur det går me maten o sånt för er eller har...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: Basilika
·
Övr. Barn Jag har ju själv inga barn så jag har aldrig funderat på detta men blev lite förvånad när jag läste att man här i Sverige låter barnen...
2
Svar
34
· Visningar
3 051
Senast: Lupin
·
  • Låst
Övr. Barn Om 12 dagar blir jag mamma! Hur många är ni andra gravida nu egentligen? Den gamla tråden är så lång och dåligt uppdaterad, speciellt nu...
20 21 22
Svar
424
· Visningar
39 996
Senast: Javan
·
Övr. Barn Min bebis hickar VÄLDIGT mycket i magen. Jag vet att det är vanligt att de hickar, men på sista veckan har den hickat 2-3 gånger om...
Svar
16
· Visningar
6 377
Senast: Pallas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt
  • Kan man ens göra rätt längre?

Hästrelaterat

  • Shettistråden del II
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

Tillbaka
Upp