Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn I går kväll när jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att jag blödde. Jag satte i en binda under natten och tänkte att vi får se om...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 569
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Ni som har Mothers Choice. Den billiga utan bas som finns på Silvan och Ellos bla. Tycker inte ni att den är ostabil när man satt fast...
Svar
11
· Visningar
1 611
Senast: domino
·
S
Övr. Barn Jag har en blivande sexåring här hemma som varje dag klagar över "ont i magen" sen några månader tillbaka. Först trodde jag det var...
2
Svar
21
· Visningar
18 051
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Någon som hört om ett fall där ett litet barn blev bortfört (misslyckades dock och barnet är tillbaka hos sina föräldrar) under ett...
2
Svar
23
· Visningar
9 450
T
Övr. Barn Visste inte alls vart jag skulle lägga den här tråden eftersom den handlar om både barn, hundar och katter. Min kille har en...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 207
Senast: Tjalfe
·
Övr. Barn Vilket är ert bästa köp till bebisen/barnet? Till Stina när hon var bebis var det bästa köpet en bärstol. Till Emma är det klart...
Svar
19
· Visningar
1 207
Senast: Njála
·
H
Övr. Barn Det senaste året har jag jobbat 100% med en del övertid men funderar nu på att gå ner till 80% då sambon kommer börja på nytt jobb och...
Svar
7
· Visningar
1 216
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Var på stan och letade efter tomtekläder åt lillkillen, och hittade det här när jag väl hittade tomtedräkten! Letade egentligen eftger...
2
Svar
21
· Visningar
1 947
Senast: voltis
·
Övr. Barn Min 4-åriga dotter satt här och sa att det är tusen-miljoner flugor på hennes fot. Jag tittade och undrade vart hon ser dem, då jag inga...
Svar
4
· Visningar
1 225
Senast: Patience_ox
·
V
Övr. Barn Mina kompisar som inte har barn börjar vara lite hispiga nu när det börjar närma sig BF. (Eller ja, dom som har barn också, plus hela...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 991
Senast: vansinnet
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hästfolk brukar ju vara bra på försäkringar.. =) Någon som vet vilken som är den bästa gravidförsäkringen? Tänker på gratis +...
Svar
3
· Visningar
2 136
Senast: domino
·
Övr. Barn Hur länge tar det egentligen innan man läker efter förlossningen? På tisdag har det gått 3 veckor och jag har fortfarande ont där dom...
Svar
12
· Visningar
5 084
Senast: Kickis
·
Övr. Barn Hur resonerar dom att: det OFTAST är dom som måste ut och jobba för i regel har ju mannen MER betalt än kvinnan. Jag säger inte att det...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 065
Senast: svea
·
Övr. Barn Tjoho eftersom jag inte har en aning så tänkte jag fråga här. Jag och en kompis satt och snacka om detta och kom väl inte fram till...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
9 577
Senast: paradiset
·
Övr. Barn Hur är det med det här att bära tungt osv i början av graviditeten? Är det någon fara? Har fått för mig att man ska undvika sådannt fram...
2
Svar
27
· Visningar
15 622
Senast: Carolus
·
Övr. Barn Varför får man ont där. Idag har ja haft jätteont, de andra dagarna har de vart molande värk men idag usch. Är de nån mer som har ont...
Svar
4
· Visningar
4 633
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag höll på baxna...får vårdpersonal verkligen bete sig så här ?? :eek: Och jag är inte ute efter att skrämma upp Bukare som INTE...
2
Svar
33
· Visningar
2 935
Senast: Pinto
·
Övr. Barn Det här kommer bli lite av en klagotråd, så dom som inte känner sig på humör bör inte fortsätta läsa;) Jag är gravid, och har snart...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Flyttfogel
·
Övr. Barn Underrubrik: Taskig lärarinna. De ringde från yngsta (9) dotterns skola i förmiddags och sade att hon kräkts och behövde hämtas. Jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 009
Senast: Björk
·
Övr. Barn vad ska jag ge henne? är det bara vätske ersättning som gäller? kan man blanda den med välling?? vad ska man tänka på.. alla tips...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: jea78
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama