Kidnappat barn i Ullared

Sv: Kidnappat barn i Ullared

Men hur kan man tappa bort ett så litet barn då?

Lätt hänt om du vänder ryggen till några sekunder... Är det någon som vill ta barnet så hinner den göra det på den lilla stunden och försvinna bland allt folk på ett sånt ställe som Gekås.
Så ser jag på det iaf... men har ännu inte egen erfarenhet av ämnet då mitt första barn ligger i magen än så länge. ;)
 
Sv: Kidnappat barn i Ullared

Usch vad hemskt, varför vill man kidnappa en 1-2 åring :crazy: sjukt

Människohandel? (västerländska barn är väl mycket populära??)
Eller bara en desperat, psykiskt instabil person som själv inte kan få barn och inte kan tänka klart (=dvs att det är nästan omöjligt att bara ta någons barn och "göra det till sitt eget") och kan inte motstå frestelsen...

Ja jag vet inte, men det finns folk till allt! Det värsta tänkbara är ju att barn bortrövas för att användas till barnornografi...... :crazy:
Har ni sett filmen Human trafficing? Handlar om olika fall av människosexhandel.... både med vuxna och barn...
 
Sv: Kidnappat barn i Ullared

Men hur kan man tappa bort ett så litet barn då?

En bekant lyckades glömma sin son inne på gekås:crazy::o

När dom kom ut var det en annan i sällskapet som frågade vart Pontus var och då kom mamman på det.
Dom rusade in igen och hittade gossen sittandes precis där dom lämnat honom.

Annars är det väl det vanligaste att man vänder ryggen till några sekunder och barnet "försvinner"
Går oberskrivligt fort...
 
Sv: Kidnappat barn i Ullared

:D Jag har faktiskt blivit glömd i en mataffär. Mina föräldrar hann ända hem och saknade mig inte förrän ägaren till affären - som turligt nog kände mina föräldrar - ringde och berättade att jag satt kvar i hans butik i en vagn som jag höll på att fylla med diverse varor.

Jag antar att mina hjärnsläppsföräldrar såg ut så här när de kom för att hämta mig. :o:o:o:o:o:o:o

Edit: För att mina föräldrar inte ska bli lynchade så kan jag tillägga att de hade ungefär fem minuters promenad hem från affären så det var inte så att det gick en halvtimme till timme utan att de lade märke till att jag inte var med.
 
Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp