Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta snitt med nästa.Jag blevbehandlad PRECIS likadant (bortsett från att min dotter var frisk och föddes vaginalt)
Jag har fortfarande ont i ryggen efter ryggbedövningen (får typ en "vattenballong" längst ner på ryggen när jag anstänger mig) jag påpekade redan på BB att jag hade otroligt ont men de bad mig att prata med min BM om det när jag kom hem... Jo och det har jag gjort men det enda hon säger är att "Ja det kan bli så"
De gjorde flertalet missar med mig. Tex. så mådde jag hysteriskt dåligt och höll på att svimma hela tiden och kunde inte röra händer och armar normalt, men det var ju oxå fullt normalt... Mitt lågablodtryck och att BM på förlossningen sagt att om jag förlorat liiite mer blod hade behövt få blod var det ingen som tog hänsyn till....
Jag bad flera gånger om att få prata medläkare men de undersökte mig inte ens!
Och inget Återbesök hos BM har jag fått heller (de brukar ge ut en tid)
Skulle gärna ha barn igen men är tveksam pga. av B tiden... :smirk:
Hemsk upplevelse, men betänk att det hon skriver är färgat av smärta och framförallt och orotrötthet. Säkerligen var vissa saker inte fullt så illa som det beskrivs.
I det tillståndet (jag har varit där själv en förlossning) så upplever man väldigt ofta saker på ett helt annat sätt än de faktiskt är, i negativ mening då..
jag kan inte låta bli att skriva detta..men du blev frisk efter 4 dagar men vägrade lämna sjukhuset?du tog upp någons säng som skulle kanske behöva det..jag tycker det är rätt illa faktiskt..
Hemsk upplevelse, men betänk att det hon skriver är färgat av smärta och framförallt och orotrötthet. Säkerligen var vissa saker inte fullt så illa som det beskrivs.