Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur mycket vätska kan man samla på sig egentligen? :eek: Inte nog med att benen svällt till dubbel storlek så att jag inte längre kommer...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
29 989
Senast: Blueeyes
·
Övr. Barn Inte på hur man kan göra, utan på vad man kan göra om ens barn råkar ut för det? Jag tog till allt jag själv kunde komma på, men det...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Alltså.. Borde jag bli orolig nu? Vägde mig imorse och jag har gått ner 3 kg :eek: Har läst att man typ ökar ett kilo i veckan från...
Svar
13
· Visningar
1 060
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Är det så det blir? Isåfall vill jag faktiskt ALDRIG ha barn. Jag älskar min sambo, jag älskar min nordsvensk. De är mitt allt och...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
7 032
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Hur gör ni när ni ammar? Går ni undan och få vara ifred? Eller slänger ni upp bröstet mitt framför folk? Har en bekant som gärna...
2
Svar
39
· Visningar
3 638
Senast: Dexdemonia
·
Övr. Barn Satt och tittade igenom gravidmagetråden för några dagar sedan och det var någon som länkade till en hemsida med magar vecka för vecka...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
39 300
Senast: Bullfia
·
M
Övr. Barn Fick höra av min arbetskamrat att hon fått tipset att inte vara uppe för mycket om nätterna när hon var gravid, för att det skulle ge...
2
Svar
23
· Visningar
5 822
Senast: doglover
·
Övr. Barn Har en väninna som jag umgås mycket med. Vi är ofta ute och fikar, går till öppna förskolan tillsammas två dagar i veckan. Men jag...
2
Svar
36
· Visningar
3 663
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Jag har letat och letat, men det är jättesvårt att hitta info! det man hittar är mest innan "det kan börja med blödning eller smärta"...
Svar
1
· Visningar
2 350
Senast: vindvissla
·
A
Övr. Barn Jag har haft stor hjälp av viktväktarna och viktklubben när jag har behövt justera min vikt. Men så blir man gravid och aldrig har det...
Svar
8
· Visningar
1 179
Senast: acke
·
E
Övr. Barn Vet inte om jag hamnat rätt, men jag skriver ändå. Har ett litet problem som jag tacklats med i snart ett år. Min sambos dotter är...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 169
Senast: ebba85
·
Övr. Barn Tänkte att jag skulle införskaffa en bröstpump, men det finns ju miljarders sorter.... Vad tycker ni som använder pumpar funkar...
Svar
11
· Visningar
1 490
Senast: PeRosa
·
Övr. Barn Vår son på snart 1,5 år har öron som ständigt är fulla av vax. Jag vet att man inte ska vara där och pilla och det är vi inte heller...
Svar
8
· Visningar
1 324
Senast: Poxz
·
Övr. Barn Vad dom kan hitta på. Vi (jag, dottern, sonen & syrrans ena hund) var ute för att fylla på vatten till djuren. Medans jag stod med...
Svar
8
· Visningar
1 140
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Vår dotter(1år) blev vaccinerad för snart en vecka sedan..4dagar sedan för att vara exakt. Därefter har hon varit dålig, det började...
Svar
9
· Visningar
16 276
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Var hem till bekanta idag som har en 5-månaders liten pojksnutt, deras första barn. Jag hjälpte mamman att montera ihop - nu har jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 437
Övr. Barn Funderar över hur jag kan hjälpa min sambo och samtidigt oss / vårt förhållande. Bakgrunden är så här: Jag är gravid, slutade med...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Den nuvarande perioden är den första som jag och sambon försöker bli med syskon. Men den började lite konstigt. Jag har aldrig haft...
2
Svar
25
· Visningar
2 390
Senast: Bollen
·
Övr. Barn I går kväll när jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att jag blödde. Jag satte i en binda under natten och tänkte att vi får se om...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 554
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Ni som har Mothers Choice. Den billiga utan bas som finns på Silvan och Ellos bla. Tycker inte ni att den är ostabil när man satt fast...
Svar
11
· Visningar
1 606
Senast: domino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avlivning älskade katt
  • Valp 2024
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp