Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är sjukskriven nu. Fick papper från läkaren om det. Ska jag skicka in det till försäkringskassan? Eller behålla det själv? Hon...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: mino
·
K
Övr. Barn Jag håller på och läser om barns språkutveckling och funderade på detta. Man möter ju så otroligt många olika sätt som vuxna talar till...
2
Svar
37
· Visningar
3 094
Senast: mino
·
Övr. Barn Får som små små blåsor på fingertopparna. Grymt irriterande, spec när man sitter och skriver vid datorn. Nån mer som får så? Dem...
Svar
0
· Visningar
2 603
Senast: Mirre
·
Övr. Barn En av sambons barndomskompisar skulle komma förbi under kvällen så min sambo ringde mig när jag var på stan och undrade om jag kunde...
2
Svar
29
· Visningar
3 131
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Emil fick igår natt sin första tand och jag ser nu att den andra är på väg, den kommer förmodligen att spricka igenom inom detta dygn...
Svar
9
· Visningar
1 998
Senast: doglover
·
Övr. Barn Hur snart efter att ni kom hem från BB var ni ute med bebben? På promenader, ute och åkte, handla osv. Hur är det med...
Svar
13
· Visningar
1 162
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Yngsta dottern snart 3år har haft feber i fyra dagar. Dag1:38,6 Dag 2:39,6 Dag3:39,6 Dag4:39,3 Trots...
Svar
7
· Visningar
2 504
Senast: cirkus
·
F
Övr. Barn Dottern som nu är 2 månader har inte gjort nr 2 på ca en vecka och alla i min närhet tycker det är såå hemskt o.s.v. men jag har hört...
Svar
14
· Visningar
2 006
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Ni som har barn som biter på naglarna hur gör ni? Min dotter som är 4år har börjat bita på naglarna och hon gör det tillsynes helt...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: mik
·
Övr. Barn Nu tänker jag främst på så små barn att ni har liggvagn. Har ni åkpåse eller täcke? Är lite förvirrad just nu hur vi ska göra. Våran...
Svar
8
· Visningar
2 801
P
Övr. Barn På bokstaven V Min sons namn börjar på V, och nu ska de ha med sig saker som har samma begynnelsebokstav, som de kan klistra upp:crazy...
2
Svar
26
· Visningar
1 845
M
Övr. Barn Ok, fram med era beroenden under graviditeterna nu. Jag som varit helt förskonad är nu istället som besatt av.. glass med pannkakor...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 626
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Läste i magtråden och istället för att trådnappa den så gör jag en egen tråd. :angel: Ni som har/har haft piercing i naveln, hur har...
Svar
7
· Visningar
4 213
Senast: johanna_melissa
·
Övr. Barn På naturlig väg. Hur gör man? Hur blir vardagen? Byta hus, byta bil, säg adjö till ditt liv typ eller? Man kan ju inte ens...
2
Svar
20
· Visningar
3 838
Senast: Basilika
·
J
  • Låst
Övr. Barn Tycker att det e sån amningshysteri nu för tiden. Så många gånger jag fått höra att jag e en "dålig" mamma för att jag inte ammar mitt...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
7 972
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Var in till bm i morse för kontroll och blev iväg skickad till sjukhuset för undersökning. Jippie... hatar sjukhus. Tydligen var...
Svar
13
· Visningar
1 823
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hur är det med det? Jag syftar mest på permanent och/eller blekning. Har för mig att jag läst någonstans att permanentvätskan kan skada...
Svar
10
· Visningar
4 924
Senast: boccia
·
Övr. Barn Sitter här nu med skuld känslor :( Min barnvakt blev sjuk igår när mina barn skulle komma till henne. Ringde runt till när och kära...
2
Svar
39
· Visningar
2 565
Övr. Barn Huggies, Pampers?? Vi ska dit på semester och det måste ju vara smartare att köpa blöjor där nere än att släpa med sig från Sverige...
Svar
11
· Visningar
2 462
K
Övr. Barn Funderade här om dan på hur gulliga barna kan vara. Annars pratar man mest om de :devil: , så startar en tråd där vi kan ösa beröm...
Svar
15
· Visningar
1 180
Senast: kubina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp