Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ja, har detta drabbat er? Jag har varit hemma från jobbet för att jag misstänkte att jag hade någon infektion i kroppen som gjorde mig...
2
Svar
35
· Visningar
23 008
Senast: Björk
·
Övr. Barn Vad innebär det för den gravida mamman om hon har blodgrupp O RH Negativ? Barnmorskan sa lite om spruta osv efter förlossning och att...
Svar
7
· Visningar
1 351
Senast: doris
·
C
Övr. Barn Överallt står det att man kan testa samma dag som man förväntar att mensen ska komma men går det att testa tidigare? Alltså tex nåra...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: annax
·
K
Övr. Barn Hur vanligt är det egentligen att foster där det blir komplikationer (som räddas upp) under graviditeten, föds skadade på något sätt...
Svar
5
· Visningar
1 261
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Hur gammla var era barn när ni började åka med dom framåtvända? Vet att det rekommenderas att ha dom bakåtvända till ca 4-6års ålder...
2
Svar
22
· Visningar
3 695
Senast: Enya
·
Övr. Barn Nu är det Ekdahl igen.. Det handlar om insemination för ensamstående som inte är tillåtet i Sverige idag. Vad tycker ni om det ?
7 8 9
Svar
163
· Visningar
9 169
Senast: Björk
·
Övr. Barn inte postafen, har provat å det funkar inte längre... finns det något annat? spyr hela dagarna å mår så illa!! måste klara...
Svar
9
· Visningar
1 074
Senast: Poppis
·
J
Övr. Barn Jag har en dotter på 12år helt underbar,vi gör massa saker tillsammans,hon har hafft det jobbigt ang våran flytt och nya skolan som ej...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 947
Senast: åke
·
C
Övr. Barn Kände ni på er vad det skulle bli? Här spekuleras det vilt, folk skvallrar om allt från födslodatum till namn till kön till vem som...
2
Svar
37
· Visningar
2 667
Senast: joello
·
Övr. Barn Usch, jag känner mig så ledsen & hjälplös. Krockade med bilen i lördagsem, blev påkörd. Kom och körde på huvudled och en kvinna som hade...
Svar
7
· Visningar
1 268
Senast: squirlett
·
C
Övr. Barn Vilka hjälpmedel har ni använt, använder ni? Alternativa medel eller behandlingsmetoder? Hur har ni lättat på smärtorna? Vad...
Svar
12
· Visningar
1 103
Senast: boccia
·
Övr. Barn Här hemma har vi rejäl sjukstuga och jag skulle vilja ha er input. Fyraåringen har haft en rejäl öroninflammation och äter...
Svar
2
· Visningar
1 890
Senast: Pallas
·
C
Övr. Barn Vår son kommer inom snar framtid att växa ur babyskyddet. Funderar lite på vad man ska ha för märke på bilbarnstol, det är ju en...
Svar
19
· Visningar
3 249
Senast: Clintan
·
M
Övr. Barn Hur gamla var ni när ni fick erat första barn? Ni som fick tidigt, vad ser ni för fördelar och nackdelar med det? Ni som väntade...
2
Svar
30
· Visningar
2 374
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Någon med tips på bra mellanmål till snart 7 månaders. Nu blir det oftast smörgås eller någon mosad frukt.
Svar
19
· Visningar
1 260
Senast: LitenIsa
·
S
Övr. Barn Hej hej! Jag har fram tills nu haft en helt felfri graviditet, kanske ska tilläggas att jag är i vecka 34 nu. Så det kanske var på...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Retat upp mig så här på kvällskvisten!:devil: Om du sjukskriver dig från ditt arbete för rejäl influensa hur skulle du reagera om basen...
Svar
9
· Visningar
1 154
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Finns det någon som är insatt i F-kassan & CSN regler? Jag går en 3-årig utbildning och i sommar ska jag ha ett barn till. Jag vill...
Svar
5
· Visningar
1 660
Senast: Enya
·
Övr. Barn Dottern är 1 och vi har en britax hiway-stol till henne. Nu ska vi köpa en till stol till vår andrabil och undrar viken vi ska ta. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 691
Senast: Lupino
·
E
Övr. Barn Som funderar på att köpa häst samtidigt som man försöker bli gravid? Känner mig äntligen redo att ha egen häst både kunskapsmässigt...
2
Svar
24
· Visningar
2 270
Senast: pernilla_s
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa film
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Avlivning älskade katt
  • Hur hanterar ni åksjuk valp?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp