Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Övr. Barn När ungefär kan man förvänta sig att ett barn kan ta hand om sig själv på en vanlig normal toalett? Jag förstår att det finns...
Svar
4
· Visningar
8 313
Senast: Mustasukka
·
Övr. Barn Det föreslår idag moderaterna. Barnbidraget delas idag ut till enbart till mamman i 93-96% av fallen, Reinfeldt poängterade på...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 781
Senast: Allimac76
·
H
Gravid - 1år Alltså nu börjar detta gå mig på nerverna, är i femte månaden och den senaste tiderna har mitt humör växlat något fruktansvärt, känns...
Svar
3
· Visningar
2 224
Övr. Barn :bump::bump:, jag lyckades få en riktigt bra knut med sonen på ryggen! Nu sitter han bra där, jag kan ha honom med och ändå göra det jag...
Svar
18
· Visningar
1 375
Senast: Flyttfogel
·
C
Övr. Barn Skulle vilja ha lite tips på bra småbarnsböcker till barn runt året. Läser för sonen och han bara älskar Bobo och gosedjuren, en bok där...
Svar
10
· Visningar
1 127
Senast: mimmipigg
·
F
Gravid - 1år Har i sista minutn blivit bestämt att vi ska göra en lite längre bilresa med dottern som e 2.5 månad. hon har bara fått bröstet innan...
2
Svar
26
· Visningar
2 651
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Kan ju börja med att erkänna 2 saker...:angel: (Sonen är 9,5 månader gammal nu) 1) Ger välling efter tandborstning Vi har en sååå...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 017
Senast: merman
·
Gravid - 1år Jag har vid några tillfällen, mest på kvällarna efter att jag varit igång hela dagen, känt som "stick" ner mellan benen :o. Inte tänkt...
Svar
7
· Visningar
3 950
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Mitt hår har fullständigt gett upp det! Tyckte det var lungt ett bra tag efter förlossningen och tänkte att jag klarar mig nog från...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: Poppis
·
E
Gravid - 1år Hejsan alla Jag heter Elin och jag är 20 år. Jag är i sjunde veckan och jag har hört att när man har fött barn och har ammat så blir...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
67 430
Senast: Zoya
·
P
Gravid - 1år Hjälp jag är med barn!! Har ett bar förut på 1,6år j har haft det besvärligt med pga psykiskt sjuktdom, men vad ska jag göra nu...
Svar
4
· Visningar
1 286
Senast: Poppis
·
Övr. Barn Skrev för en tid sen om vår son som är 8 år och som vi tycker varit rätt så besvärlig sen ca.1½ år tillbaka och är fortfarande bitvis...
Svar
13
· Visningar
2 205
Senast: bliss
·
Gravid - 1år jag kokade precis en massa gröna ärtor som jag sen mixade till puré. Nu när jag satt på internet så läste jag att man ska sila bort...
Svar
4
· Visningar
1 441
Senast: Pallas
·
Övr. Barn Mitt liv suger! Sambon har trillat ner från en byggnadsställning och fått en spricka i sittbenet och kan inte ens bära en kopp te...
Svar
6
· Visningar
1 582
Senast: Snuffsan
·
Gravid - 1år Gav mig häromdagen in på en diskussion jag skulle haft vett nog att hålla mig utanför. En bekant blev för några år sedan pappa när hans...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 987
Senast: Rizto
·
A
Övr. Barn Vi separerade för ca två år sedan, innan dess var pappan inte särskilt delaktig i barnets liv. Han levde sitt liv framför datorn och...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: bubbel
·
Gravid - 1år Visa upp ännu en ny bukebebis :love: Hugo föddes den 3/3 kl 18:21, 3 dagar före beräknat datum Var 53 cm lång och vägde 3975 gram...
2
Svar
20
· Visningar
2 364
Senast: Mirre
·
C
Gravid - 1år Måste fråga er lite om de där med mens/blödningar trots att man blivit gravid. För de är väl inte så att bara för att man blir gravid så...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: CrazyPiggelin
·
Övr. Barn Jag har äntligen tagit mig i kragen och kontaktet socialförvaltningens familjerättsfolk ang ensam vårdnad om dottern. Ett mycket...
Svar
16
· Visningar
1 902
Senast: TCJ
·
Övr. Barn Har nu i 2-3 dagar fått höra från dagis att Hampus tar strypgrepp på de andra barnen,slår dem och drar dem i håret något han aldrig...
Svar
18
· Visningar
6 117
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp