Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Knepig fråga kanske:D Men hur sas vet man att det är värkar och inte bara vanligt magont? Inte lätt och veta ju:D När visste ni...
2
Svar
26
· Visningar
10 512
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Någon som vet storlekar på barnkläder och barnskor för de olika åldrar osv? Vad motsvarar varje skostorlek på dem i cm? Någon som vet...
Svar
18
· Visningar
1 485
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Är det skillnad på att vara farmor eller mormor? (Eller farfar/morfar, för manliga bukefalister.) Är mormödrar oftare närmare barnbarnet...
2 3
Svar
51
· Visningar
11 368
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Min snart tioåriga dotter kom idag hem och deklarerade att hon numera är vegetarian! Hon har inte mig veterligen påverkats av kompisar...
Svar
19
· Visningar
2 454
Senast: skuggan_
·
Gravid - 1år Hur räknar man ut vilken vecka man är i? Jag minns inte när sista mens var, men har vid UL fått BF 4/7. Jag har för mig att jag kunde...
Svar
2
· Visningar
1 443
Senast: jerseyko
·
F
Gravid - 1år Har dottern haft i 3 veckor nu! Har hållt på med vischy (stavas?) vatten på både henne och mig. Ett tag verkade bli bättre, men nu ser...
Svar
10
· Visningar
8 291
Senast: Frieserhäst
·
Gravid - 1år OM det funnits något rättvisa i världen så skulle man som gravid kunna äta precis hur mycket som helst, av vad som helst, utan att gå...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Pallas
·
Småbarn hur gör ni med era småttingar typ under 4 år under sommaren? Ett litet syskon ska landa någon gång i början/mitten av juli och jag...
2
Svar
22
· Visningar
3 707
Senast: mian1
·
  • Låst
Övr. Barn I måndags blev min dotter nersparkad/slagen i skolan av två killar. Hon har varit hemma sedan dess. Usch, jag kan knappt skriva om...
13 14 15
Svar
284
· Visningar
28 688
Senast: Snurrfian
·
E
Småbarn Min tjej är 4 år och har börjat fråga efter egen ponny. Hon är med mycket i stallet och rider nu på min d-ponny men den karar hon...
2
Svar
21
· Visningar
3 562
Senast: Zaria
·
Gravid - 1år Hur vet man vilken färg man kommer trivas att gå om kring med i princip varje dag under ett par tre års tid?! Grå, brun svart känns...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 533
Gravid - 1år Ni som kombinerar att amma med att ge flaska.. Har ni märkt att det lett till några problem med amningen? Dom avråder en ju från att...
2
Svar
34
· Visningar
3 172
Senast: pernilla_s
·
Gravid - 1år Åh, nu börjar alla mina vänner trots att jag "nyss" fyllt tjugo att bli dräktiga. En rar vän är i sjunde månaden utan att jag vetat...
2
Svar
21
· Visningar
3 945
Senast: Acses
·
H
Övr. Barn Någon här som gör det? Jag skulle i så fall vilja veta varför :confused: Idag har vi en mamma här som är mammaledig men som ville...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 113
Senast: loch
·
Gravid - 1år I fredags kom Filippa :love:, 3750g och 50cm lång men pappa fuskade lite vid mätningen så hon är nog egentligen lite kortare...
Svar
16
· Visningar
1 476
Gravid - 1år Skrev ni något sånt? Läste bm det? Följde dem det som stod?
Svar
19
· Visningar
1 667
Senast: jle
·
B
  • Låst
Gravid - 1år jag vet att jag ska testa mig för ev graviditet men ville bara höra med er lite snabbt.. Jag måste testa med blog och inte urin därför...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 209
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år När man äntligen lyckats få någorlunda koll på det här puréer så vägrar dottern bli matad utan skall äta själv. Och eftersom det här...
Svar
6
· Visningar
1 067
Senast: Minta
·
K
Gravid - 1år Helt oviktig diskussion, men... varför envisas så många föräldrar (läs:mammor) och blivande mammor att kalla barnet för 'bebis'? I...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 159
Senast: oz_joj
·
J
Övr. Barn Om min 15-åriga dotter eller 10-åriga son har kompisar hemma och det är lunchdags så äter självklart kompisarna här också. Enligt min...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 221
Senast: Mammadutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp