Måste bara dela med mig... blev så fundersam

Sv: Måste bara dela med mig... blev så fundersam

Han erbjuder henne ju gymkort för att hjälpa hennes kropp så att den ska orka!

När hon pratade med honom om att kroppen kunde ta stryk av att få många barn, men han erbjöd henne att hon fick kort på badhuset hur mycket hon ville, men bara hon inte gjorde något för att hindra att hon blev med barn igen.

Det låter som en man som bara kommer att bli mer och mer kontrollerande. Byteshandel med gym- och badkort, usch!! Kan hon inte skaffa det utan hans "goda vilja"?

Vare sig det handlar om ett fetisherande av den gravida kroppen eller rätt och slätt om ett ägande, så får jag kalla kårar när jag hör om hur han vill uppnå dessa mål och sättet han resonerar för att övertyga sin sambo och driva igenom sin vilja. Med en mjuk och foglig, läs undergiven kvinna, kanske det kan fortgå utan fnurror eller värre problem, men i de flesta fall ger det där en vink om en otäck fortsättning.

Och jag skriver kanske, för medgörlighet behöver inte alls vara tillräckligt för att tillfredsställa en person som vill styra sin partner så till de grader.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Modest
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 627
Gravid - 1år Barnlängtan börjar komma ikapp mig och huvudet börjar snurra… Det som snurrar mest för tillfället är mina rökande svärföräldrar. Som...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 324
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 770
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp