Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Gravid - 1år Tänkte om man kan gå ner och jobba lite mindre samtidigt som man får havandeskapspenning eller måste man sluta jobba helt?
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: boccia
·
Övr. Barn Jobbar i skolan. Kände att jag brann av ordentligt idag. Vi har en i klassen som skickar sina barn sjuka till skolan - inte en utan två...
Svar
13
· Visningar
1 662
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn snabbt som attan:D Vi fick barn igår kväll igen. En ljuvlig treårig pojke. Intressebanken sprängs väl men jag kan inte låta bli...
2
Svar
23
· Visningar
2 837
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Var kan jag hitta den? Vad rekommenderar ni? En i min närhet anser att den på Lindex inte är bra. Vad har ni för tips?
Svar
18
· Visningar
1 415
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Finns det några knep att ta till för att få ordning på detta? Motion, tillskott, saker att inte äta.... eller??? Min mens startade...
Svar
8
· Visningar
1 280
Senast: Ishtar
·
Övr. Barn Jag mådde så illa av att höra vad min vän berättade för mig idag. Hon hade träffat en man på nätet. En bra kille, som hon gärna...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 029
Senast: Zaria
·
Gravid - 1år Jaha, det är alltså såhär det känns att vara mamma!? Obeskrivligt trött, rinnande och sprängande trippelF tuttar, ett korsstygnsbroderi...
2
Svar
36
· Visningar
2 886
Senast: ÅDI
·
Övr. Barn Måste bara dela med mig av något som jag pratade med en väninna precis om på messenger. För själv blev jag helt ställd, då hon frågade...
2
Svar
20
· Visningar
2 346
Senast: cupcake
·
Övr. Barn Min 6-åring vill gärna gå som påskgubbe på torsdag. Men jag har inga ideér om vad han kan ha på sig. Hur brukar påskgubbar se ut...
Svar
9
· Visningar
7 332
Senast: Trygg
·
T
Gravid - 1år jag är nu gravid och har massa saker som snurrar i skallen;) håller på med hästar på heltid och undrar hur det stämmer med alla...
Svar
18
· Visningar
1 813
Senast: Kia1
·
Gravid - 1år Det var ju många som skrev i Pamperstråden om hur deras/andras bebisar fick röda stjärtar/utslag av Pampers och många stod undrande hur...
Svar
5
· Visningar
1 487
Senast: Mynta2
·
P
Gravid - 1år Ja, nu är jag inte gravid eller ens i närheten men jag undrar ändå. Jag tycker att det här med förlossning är skrämmande (graviditet...
Svar
13
· Visningar
1 719
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år :( MF i oktober och ingen graviditet än :( Testar med stickor och får utslag när jag har ÄL men det blir inget ändå. Hade en...
2
Svar
24
· Visningar
3 277
M
Småbarn då både jag och sonen fick magvirus för ca 5v sen,det höll i sig i ca 5dagar,sen var vi friska i ca 4v,sen har vi vart på inskolning i...
Svar
10
· Visningar
7 075
Senast: milles mamma
·
C
Övr. Barn Har några frågor angående föräldrapengen som jag inte riktigt hittar svar på. Vet ju att man måste ta ut 5 dagar i v för att behålla sin...
Svar
15
· Visningar
1 449
Senast: Clintan
·
Övr. Barn Min kompis håller på att få spader på skolbussen.Hon har fått tiden 7,50 av skolan men bussen kommer med tidsvariationen 7,35-7,55...
Svar
7
· Visningar
1 196
Senast: Litenvit
·
F
Gravid - 1år Har inhandlat en bröstpump, en avent isis! Verkade ju jättebra, men jag får det inte till att fungera! Det blir lixom inget vakum. När...
Svar
7
· Visningar
1 246
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Min lilla terrorist :love: är nu fyra veckor, och har de senaste dagarna envisats med att skrika och ha magknip som håller i sig ett bra...
Svar
9
· Visningar
1 867
Senast: valborg
·
Övr. Barn Hej! Min lille kille har vi fått veta har väldigt stora halsmandlar. Han är påverkad av det så tillvida att han har börjat snarkat...
Svar
6
· Visningar
9 809
Senast: Coop
·
J
Gravid - 1år Har precis köpt två nappflaskor från dom.. Efter ca en vecka försvann markeringarna/texten på flaskorna. Skulle lämna tillbaka dom o...
Svar
19
· Visningar
1 919
Senast: Jenza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp